OTP Bank Romania a lansat pe piata romaneasca OTPdirekt, un serviciu compus din doua canale electronice, Internet Banking si Call Center tranzactional, se arata intr-un comunicat de presa al bancii. Serviciul este disponibil pentru persoane fizice incepand din data de 3 aprilie 2006.

O caracteristica a acestui serviciu este ca foloseste aceleasi date de identificare a clientului OTP Bank Romania prin cele 2 canale, Internet Banking si Call Center tranzactional si ofera aceleasi informatii si tranzactii pentru clienti. Din acest punct de vedere, serviciul OTPdirekt reprezinta o inovatie pe piata romaneasca.

Modalitatea de conectare este foarte simpla, dar si securizata in acelasi timp, fiind compusa din 2 secvente :
- in primul pas, se folosesc ultimele 10 cifre ale cardului bancar, pe care clientul il are la indemana oricand si o parola din 3 cifre.
- al doilea pas, care asigura un plus de securitate, este compus dintr-o parola generata de un dipozitiv special, Token, folosit in lumea intrega pentru securizarea aplicatiilor de orice fel.

Clientul OTP Bank Romania va putea efectua tranzactii, va putea face plati in lei si valuta, va putea efectua schimburi valutare sau depozite si va putea afla extrasul de cont pe perioada dorita, dupa ce va incheia un contract OTPdirekt.

Reducerile la comisioanele bancii pentru tranzactiile transmise electronic in comparatie cu cele efectuate in sucursale sunt considerabile (50% pentru Internet Banking si 25% pentru Call Center).

Clientul are o mare mobilitate prin acest serviciu, iar cele doua canale de acces, Internet Banking si Call Center (cu apel gratuit din reteaua fixa de telefonie), se completeaza foarte bine. Serviciul OTPdirekt asigura clientilor bancii acces la toate conturile proprii de la OTP Bank Romania.

Un alt avantaj consta in faptul ca, pentru a face o operatiune sau a afla informatii despre conturile proprii, utilizatorul OTPdirekt nu trebuie sa ajunga la banca.

O alta inovatie este faptul ca orice client OTP Bank Romania care are un card bancar poate afla soldul contului fie de pe site-ul bancii, fie la telefon, fara sa aiba nevoie de un contract OTPdirekt.

Pentru acest serviciu, OTP Bank Romania nu percepe nici un comision, iar soldul contului se poate afla gratuit in orice moment si de oriunde din lume.