"La aceasta evolutie au contribuit, pe de o parte, extinderea serviciilor de acordare a creditului in magazinele partenere, deschiderea de carduri de credit, acordarea de credite de nevoi personale prin telefon, creditul auto si, pe de alta parte, dezvoltarea platformei online de acordare a creditelor de nevoi personale", arata compania, intr-un comunicat.

Cetelem are in portofoliu 330.000 de carduri de credit, din care peste 53.000 au fost emise anul trecut.

Compania nu a precizat valoarea sau numarul creditelor acordate.

Citeste si:

Cetelem mentioneaza ca va continua in acest an strategia de dezvoltare a gamei de produse si canalelor de distributie.

"Primul trimestru al acestui an s-a incheiat cu o crestere a volumului de credite nou acordate de 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in concordanta cu obiectivele fixate", se mai arata in comunicat.

Cetelem acorda credite de consum in magazine, carduri de credit sub sigla Mastercard si credite auto sau de nevoi personale, prin telefon sau Internet.