Astfel, la sfarsitul primului trimestru activele bilantiere au ajuns la 5.261 mil. de lei, ceea ce inseamna o crestere de 1,07 ori fata de sfarsitul anului trecut.

Profitul brut realizat in primele 3 luni ale anului 2006 este mai mare cu 33% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand inregistra o valoare de 23.108 mil. de lei. S-au realizat investitii majore in reteaua de unitati, in primele 3 luni ale acestui an fiind deschise 32 de agentii ale Bancii Transilvania, ceea ce a atras, bineinteles, noi clienti.

Robert Rekkers, directorul general al Bancii Transilvania, afirma: „Suntem multumiti de aceste rezultate financiare si de reusitele proiectelor noastre. Vom avea un an important pentru cresterea calitatii bancii, iar un inceput bun este semnul unui an rodnic”.

In plus, banca a lansata in acest trimestru produse precum Produsul SCONTARE 100% pentru IMM-uri, Contul de economii la vedere, dar si campanii speciale pentru clienti: “100 de zile fara griji, 0% dobanda”, destinata utilizatorilor de carduri MasterCard FORTE sau “Fiecare zi poate fi ziua ta de salariu!” pentru posesorii de Visa Electron.

De asemenea, au fost dezvoltate produsele electronice, ca alternativa de efectuare a operatiunilor bancare; in prezent, BT 24 - Internet Banking are peste 11.000 de clienti activi. Tot in primele trei luni ale anului Banca Transilvania a initiat un amplu proiect de implicare sociala. Astfel, au fost alocati aproape 300.000 de euro pentru sustinerea unor proiecte de interes local din 4 orase din Transilvania: Alba Iulia, Sibiu, Deva si Bistria. Acest lucru a atras un important capital de imagine pentru banca, dovedind inca o data ca institutia se implica in viata comunitatii din care face parte.