Un plan de afaceri bun nu insemana nimic fara un plan de marketing bun. Este valabil pentru orice tip de companie, mare sau mica. Necesitatea unui plan de marketing bun devine si mai stringenta atunci cand compania este mica. Antreprenorii au simtit asta pe pielea lor, atunci cand costurile promovarii nu au fost depasite de rezultate.Timp, energie si bani irosite. Solutia: marketing, si in special promovare, in on-line.
O mana de ajutor vine de la Bancpost, care in colaborare cu ICAP Romania (Google AdWords Premier Partener pentru IMM-uri), a lansat un proiect prin care 100 de mici intreprinzatori care isi deschid contul si tranzactioneaza cu banca primesc consultanta gratuita in vederea promovarii afacerii proprii prin intermediul Google Adwords. Sprijinul bancii este pe doua planuri. Pe primul plan sunt pachetele tranzactionale (detalii pe www.atelieredeafaceri.ro), ansambluri de produse si servicii care ajuta la administrarea banilor micilor intreprinzatori la costuri reduse.Pe al doilea plan sunt cupoanele gratuite de promovare Google Ad Words in valoare de 275 Euro. Cupoanele cuprind consultanta in crearea conceptului si implementarea campaniei de publicitate pentru micii intreprinzatori, propuneri de cuvinte cheie si anunturi, click-uri pe sistemul Google, monitorizare pe durata a 30 de zile a evolutiei campaniei si ajustarea acesteia in vederea atingerii obiectivelor in materie de numar de clickuri, numar de afisari si click-through-rate.

In 2011, Bancpost a lansat un set de trei pachete tranzactionale pentru administrarea banilor afacerii micilor intreprinzatori. Peste 7500 de mici intreprinzatoriau ales unul dintre aceste pachete. Oferta comerciala a fost optimizata intre timp si astazi, banca pune la dispozitia micilor intreprinzatori solutii flexibile pentru administrarea fluxurilor de numerar cu un rol eficient in controlul costurilor. Detalii sunt oferite prin intermediulsite-ului www.atelieredeafaceri.ro.

Ana Cernat, Director Executiv Divizia Intreprinderi Mici si PFA Bancpost,motiveaza decizia bancii de a investi nu doar in dezvoltarea de produse bancare dar si in sustinerea clientilor saiprin programe de marketing si promovare on-line: “Pentru Bancpost relationarea cu clientii este extrem de importanta si de aceea credem ca felul in care proiectam produsele si serviciile noastre, dar si modul in care le completam cu servicii de tipul Google AdWords, contribuie semnificativ la implementarea acestei strategii”.

Consultanta furnizata micilor intreprinzatori este furnizata de un jucator cu experienta pe piata. ICAP Romania este parte din ICAP Group, organizatie acreditata de catre Banca Central Europeana in calitate de Sursa de Instrumente de Evaluare Risc in cadrul Eurosystem Credit Assessment Framework (Iulie 2009) si certificata drept Institutie Externa de Evaluare a Riscului (External Credit Assessment Institution). ICAP Romania implementeaza campanii Google AdWords pe piata romaneasca incepand din luna ianuarie 2011 si este prima companie care a obtinut statutul de Google AdWords Premier Partener pentru IMM-uri in ianuarie 2012. Alexandra Predeanu, Director General Adjunct al ICAP Romania este de parere ca “implicarea bancilor in dezvoltarea afacerii clientilor nu numai prin intermediul produselor si serviciilor specifice denota in primul rand angajament pentru afacerea clientilor. Marketingul este extrem de important, mai ales in aceasta perioada dificila, cand resursele pe care o companie le poate aloca acestei activitati sunt la un nivel extrem de scazut”.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri