La 31 martie 2006 creditele se ridicau la aproape 11 miliarde RON (+57% fata de aceeasi perioada a anului 2005).
       
Creditele acordate clientelei persoane juridice au crescut cu 35 la suta, comparativ cu luna martie a anului 2005, iar creditele acordate persoanelor fizice sunt in crestere cu 98 la suta, fata de aceeasi perioada anului precedent.
       
La sfarsitul primului trimestru 2006, creditele pentru persoane fizice reprezentau 44% din totalul creditelor acordate de banca, informeaza Rompres.
       
Depozitele clientelei la sfarsitul lunii martie 2006 se apropiau de 15 miliarde de lei, in crestere cu 63% comparativ cu anul trecut.
       
Rezultatul brut din exploatare (fara impactul provizioanelor) a ajuns la 177 milioane de lei, iar profitul net la 150 milioane de lei, in linie cu obiectivele noastre. Rentabilitatea fondurilor proprii (Return on Equity) a fost la sfarsitul primului trimestru 2006 de 35 la suta.

Potrivit presedintelui BRD, Patrick Gelin, "rezultatul obtinut se situeaza in parametrii prevazuti".
       
Banca a continuat sa mentina un ritm inalt de crestere pe ambele piete importante, cu un accent deosebit pe piata de retail, unde a reusit sa isi pastreze competitivitatea, in ciuda unei concurente acerbe. in perioada urmatoare, BRD isi va continua politica de dezvoltare, atat in ceea ce priveste gama de produse si servicii, in care va continua integrarea unor produse inovante pentru piata romaneasca, cat si reteaua sa de unitati. BRD - Groupe Société Générale avea, la sfarsitul lunii martie 2006, o retea de peste 360 agentii bancare si peste 1,8 milioane clienti persoane fizice si juridice.