BRD Groupe Societe Generale a inregistrat un profit net de 150 milioane de lei (42,35 milioane de euro), in primul trimestru din 2006, pe fondul unei cresteri de 15% a venitului net bancar, fata de aceeasi perioada a anului trecut, au anuntat, luni, reprezentanti ai bancii.
La 31 martie 2006 creditele se ridicau la aproape 11 miliarde RON (+57% fata de aceeasi perioada a anului 2005).

Creditele acordate clientelei persoane juridice au crescut cu 35 la suta, comparativ cu luna martie a anului 2005, iar creditele acordate persoanelor fizice sunt in crestere cu 98 la suta, fata de aceeasi perioada anului precedent.

La sfarsitul primului trimestru 2006, creditele pentru persoane fizice reprezentau 44% din totalul creditelor acordate de banca, informeaza Rompres.

Depozitele clientelei la sfarsitul lunii martie 2006 se apropiau de 15 miliarde de lei, in crestere cu 63% comparativ cu anul trecut.

Rezultatul brut din exploatare (fara impactul provizioanelor) a ajuns la 177 milioane de lei, iar profitul net la 150 milioane de lei, in linie cu obiectivele noastre. Rentabilitatea fondurilor proprii (Return on Equity) a fost la sfarsitul primului trimestru 2006 de 35 la suta.

Potrivit presedintelui BRD, Patrick Gelin, "rezultatul obtinut se situeaza in parametrii prevazuti".

Banca a continuat sa mentina un ritm inalt de crestere pe ambele piete importante, cu un accent deosebit pe piata de retail, unde a reusit sa isi pastreze competitivitatea, in ciuda unei concurente acerbe. in perioada urmatoare, BRD isi va continua politica de dezvoltare, atat in ceea ce priveste gama de produse si servicii, in care va continua integrarea unor produse inovante pentru piata romaneasca, cat si reteaua sa de unitati. BRD - Groupe Socit Gnrale avea, la sfarsitul lunii martie 2006, o retea de peste 360 agentii bancare si peste 1,8 milioane clienti persoane fizice si juridice.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri