Romania este a treia piata la nivel mondial in care MasterCard lanseaza programul, dupa Polonia in 2010 si Ucraina in 2012.

“MasterCard Rewards” este bazat pe un sistem de acumulare de puncte de loialitate, in functie de utilizarea cardului pentru platile la comercianti.

La fiecare plata cu oricare dintre cardurile OTP Bank emise sub sigla MasterCard, fie la comercianti, fie online, posesorul cardului primeste puncte de loialitate pe care le poate transforma in premii.

Astfel, la 2 lei cheltuiti cu orice card de credit MasterCard clientii primesc un 1 punct de loialitate, in timp ce la cardurile de credit 4 lei cheltuiti reprezinta un 1 punct de loialitate.

Totodata, clientii care se inscriu in programul de recompense “MasterCard Rewards” beneficiaza de 1.000 de puncte la inscriere, puncte de loialitate, indiferent de valoarea tranzactiei, posibilitatea de a cumula punctele proprii cu cele adunate de alti posesori de carduri si de acumularea de puncte atat pentru platile efectuate la comerciantii traditionali, cat si online.

Citeste si:

Directorul departamentului de carduri al bancii, Adrian Chichita, estimeaza ca pana la finele anului peste 20.000 de clienti existenti sau viitori ai banci isi vor inrola cardurile in programul MasterCard. In prezent, OTP Bank are peste 200.000 de clienti cu carduri MasterCard.

“Inrolarea (in programul “MasterCard Rewards” - n.r.) se face la cererea clientului si devine activa in termen de 3 zile de la semnarea cererii”, a aratat Chichita.

Premiile oferite in cadrul programului sunt formate din bunuri si servicii oferite de companii precum Ikea, Apple, Samsung, Samsonite, Philips, Canon, Nokia, Logitech sau Lego.

“Tranzactiile cu cardul atat la comercianti, cat si online cresc de la an la an in Romania. Este un comportament de plata pe care il incurajam, pentru ca ajuta la combaterea evaziunii fiscale, dar si pentru ca, in cele din urma, vorbim despre cea mai avantajoasa modalitate de plata. Programul pe care il lansam astazi, in parteneriat cu OTP Bank, aduce utilizatorilor de servicii financiare si mai multe argumente pentru achizitia, utilizarea si reinnoirea cardului de plata, prin beneficii garantate la fiecare tranzactie. Iar pentru OTP Bank, MasterCard Rewards este un instrument care fidelizeaza clientii si le modeleaza un comportament natural de utilizare a acestuia”, a declarat Cosmin Vladimirescu, country manager pentru Romania si Moldova la MasterCard Europe.

Citeste si OTP Bank vrea sa vanda 9.000 de carduri cu rate fara dobanda in 2013

OTP Bank vrea sa vanda 9.000 de carduri cu rate fara dobanda in 2013

OTP Bank vrea sa vanda 9.000 de carduri cu rate fara dobanda in 2013