“Comertul electronic in sens strict presupune derularea online atat a comenzii, cat si a platii. In Romania, din pacate, o buna parte a cumparaturilor realizate pe internet sunt in continuare platite ramburs din diverse motive, cum ar fi lipsa increderii in magazinul online, in plata online sau obiceiul de a vedea ceea ce platesti”, a explicat Cretu.

El spune ca in cazul platii cu cardul, cumparatorul isi poate recupera mult mai usor banii daca produsele sau serviciile nu au fost livrate, au fost livrate gresit sau pachetul este deteriorat.

“Au existat in trecut situatii dificile in cazul comerciantilor care au dat faliment, iar clientii platitori cu cardul au recuperat cel mai rapid si usor banii, prin simpla comunicare cu banca emitenta a cardului”, a adaugat Catalin Cretu.

Citeste mai multe despre comertul electronic in articolul Cretu, Visa: Piata de e-commerce ar putea creste cu 30-40% in acest an

Cretu, Visa: Piata de e-commerce ar putea creste cu 30-40% in acest an

Cretu, Visa: Piata de e-commerce ar putea creste cu 30-40% in acest an

Te pasioneaza comertul pe internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.