Pe langa partea de tranzactionare si suport in tranzactionare la distanta, a doua functionalitate majora a contact center se refera la consilierea si vanzarea la distanta (InfoBCR).

Clientii si potentialii clienti ai bancii pot solicita informatii despre toate produsele si serviciile din oferta BCR, pot achizitiona credite si carduri de credit si pot activa conventii de plati facturi la ATM sau pot stabili programari la unitatile BCR pentru a beneficia de oricare din produsele oferite de banca.

De la introducerea noilor pachete de cont curent in oferta bancii se inregistraza o crestere de 4 ori mai mare a numarului clientilor interesati de facilitatile oferite, carora consilierii InfoBCR le-au stabilit intalniri pentru achizitionarea pachetelor la unitatile preferate de acestia.

Lansarea noilor pachete de cont au avut un impact pozitiv si asupra tranzactiilor facute de clienti prin serviciul Alo 24 Banking BCR. Clientii BCR, utilizatori de Alo 24 Banking BCR au efectuat, anul trecut, tranzactii in valoare de aproximativ 374 milioane lei, in crestere cu aproximativ 20% fata de anul precedent.