In prezent, banca detine un portofoliu de peste 1.000 de clienti pe segmentul de private banking, carora le va fi adresat in principal noul produs. Referitor la acest segment, directorul comercial persoane fizice, Adrian Jantea, a precizat, cu ocazia lansarii cardului, ca BRD tinteste o dublare a numarului de clienti pe private bancking. Tot el a spus ca pragul de intrare este de 100.000 euro.
El a adugat ca pentru administrare, costurile anuale se ridica la 450 de lei, suma care acopera majoritatea serviciilor, inclusiv asigurari de calatorie, acces la saloanele VIP de pe 600 de aeroporturi si parteneriate cu diverse companii din Romania, in plus fata de parteneriatele Mastercard.
Totodata, cardul ofera standard si plata contactless, piata unde BRD detine 3.000 de terminale si a emis deja peste 100.000 de carduri. Oprea a explicat ca pentru utilizarea la valoarea maxima a overdraftului sau a liniei de credit, DAE se plaseaza sub 20%.
BRD-Groupe Societe Generale a lansat, in 1995, primul card de credit din Romania. In 1999, banca a lansat prima gama completa de carduri bancare. In prezent, BRD ofera o gama larga de carduri, intre care se numara o serie de premiere tehnologice pentru piata romaneasca: primul card personalizabil si primele carduri contactless. BRD este lider pe piata cardurilor cu peste 2,3 milioane de carduri si opereaza o retea de peste 1.500 de ATM-uri si 21.000 de POS-uri.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: