"Elementul costuri a fost unul cheie. Bineinteles, este mai avantajos sa avem un centru operational in afara Bucurestiului. Rezultatele acestui proces se vor vedea in timp. A fost si o perioada in care am avut operatiuni si la Brasov si la Bucuresti, timp in care costul cu resursa umana a urcat la 2 milioane de euro", a spus Steven van Groningen, presedintele si CEO Raiffeisen Bank.

Cei 600 de angajati noi din Brasov se adauga celor circa 100 care lucrau in agentiile din judet.

Van Groningen a declarat ca proiectul de centralizare a activitatii va fi extins, pentru a continua procesul de eficientizare a activitatii.

Citeste si:

Totusi, din cele 800 de persoane restructurate in Bucuresti, in jur de 20 au acceeptat sa se mute la Brasov, in timp ce alti angajati au intrat in programe de specializare pentru a fi reintegrati in alte departamente.

La centrul operational din Brasov, cel mai mare departament este cel de call-center, cu aproximativ 200 de angajati, urmat de departamentul de colectare, analiza credite si procesare plati.