Banca Transilvania va introduce, de la 1 iulie, un abonament bancar prin intermediul caruia intreprinderile mici si mijlocii nu vor mai plati comisioane pentru operatiunile bancare, indiferent de numarul si volumul acestora.

"Pana la sfarsitul acestui an, preconizam ca vom incheia intre 30.000 si 50.000 de astfel de abonamente, din care jumatate vor fi contractate de clientii noi", a declarat Ionut Patrahau, directorul general adjunct al bancii.

Banca Transilvania isi propune ca, pana la sfarsitul anului 2007, sa inregistreze 200.000 de clienti din randul IMM-urilor.

Valoarea unui abonament este de 10 euro pe luna, pentru clientii noi, si este valabil sase luni. Pentru clientii mai vechi, abonamentul este calculat ca medie a comisioanelor platite in ultimele sase luni.

După expirarea celor sase luni, valoarea abonamentului este recalculata.

Citeste si:

Daca valoarea totala a comisioanelor aferente operatiunilor efectuate de firma, intr-o luna, este mai mica decat valoarea Abonamentului Bancar, aceasta va achita doar cat a consumat.

De abonamentul bancar pot beneficia IMM-urile cu o cifra de afaceri de maximum 1,5 milioane de lei.

"Dezvoltarea retelei de agentii va avea la baza si va depinde de combinarea sectorului de retail cu cel pentru IMM-uri. Nu vom mai deschide agentii doar pentru retail", a conchis Patrahau.

Abonamentul bancar este cel de-al saselea produs destinat exclusiv IMM-urilor, fiind primul produs non-credit, componenta a proiectului lansat de Banca Transilvania special pentru intreprinderile mici si mijlocii.

Banca Transilvania face parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, avand 12 ani de activitate si o cota de piata de 4 %.