"Dintre factorii conjugati ce contribuie la evolutia acestui trend continua sa joace un rol foarte important accentul pus de Libra Bank in prezentarea unei oferte dedicate si flexibile pentru categoriile de clienti carora ne adresam," declara pentru Wall-Street oficiali ai bancii.

Astfel de la inceputul anului au fost adaugate la produsele deja existente noi oferte de creditare special concepute pentru a veni in inatmpinarea nevoilor tutoro categoriilor de clienti din segmentele cheie ale Libra Bank: profesii liberale, IMM-uri si retail. Spre exemplu, la inceputul acestui an Libra Bank a redus dobanzile percepute la creditele pentru nevoi personalein parlel cu flexibilizarea conditiilor de acordare ale acestora. In primele luni ale anului au fost lansate trei noi credite pentru nevoi personale Libra One, Libra Express si Libra Acces.

Clientii pot alege acum creditul care li s epotriveste cel mai bine in functie de planurile financiare pe tremen scurt, mediu sau lung si beneficiaza de dobanzi ce pot ajunge la numai 12.9 %. In paralel, dupa succesul inregistrat pe segmentul medical, unde s-a detasat ca cea mai buna banca pentru medici, Libra Bank si-a extins aria de finantare atat in zona altor profesii medicale cat si pe segmentul corporate, focusandu-se in special catre sectorul IMM-urilor.

Mai mult, in acest an, Libra Bank si-a propus sa acorde o atentie sporita IMM-urilor din Romania, iar in acest sens a incheiat deja un acorduri si parteneriate cu grupul bancar KfW (Banca de Dezvoltare a Germaniei), cu Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri si cu Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania pentru a avea astfel posibilitatea ca, la randul sau sa sprijine si sa extinda finantarea oferita intreprinderilor mici si mijlocii din Romania.

Apartenenta Libra Bank la grupul NCH a marcat relansarea activitatii bancii. Libra Bank s-a restructurat fundamental la nivel de strategie, procese si operatiuni: s-au stabilit noi segmente tinta de clienti; s-au dezvoltat si s-au implementat produse dedicate pentru fiecare segment in parte, o pondere deosebita avand sectoarele medical, juridic si IMM-urile; s-au dezvoltat relatii directe cu clientii si parteneriate cu asociatiile profesionale din domeniile respective.

Citeste si:

Acest proces de crestere s-a reflectat atat in extinderea retelei teritoriale de sucursale cat si in dezvoltarea bancii la nivel de resurse umane. Astfel fata de sfarsitul anului 2004, numarul de sucursale Libra Bank a crescut pana in acest moment de aproape patru ori. De la inceputul anului au fost deja deschise patru noi sucursale, numarul total al sucursalelor Libra Bank ajungand la 17 si se pregatesc de inaugurare alte doua.

In 2006 Libra Bank va continua sa ofere categoriilor sale de clienti produse si servicii dedicate si va pune acelasi accent ca si pana acum pe valoarea adaugata si calitatea pe care doreste sa o ofere clientilor sai, in toate punctele de contact pe care acestia le pot avea cu banca.

"In anul 2004, an care a marcat momentul relansarii Libra Bank, ne-am concentrat in special pe piata de nisa, respectiv, spre domeniul medical, pentru care am dezvoltat produse si servicii dedicate. Succesul de care ne-am bucurat ne-a determinat sa extidem oferta noastra si catre alte arii ale profesiilor liberale (sectorul juridic si medicii veterinari spre exemplu) dar si catre clientii persoane fizice si catre companii," apreciaza oficialii bancii.

Astfel, pe langa gama diversificata de produse financiar-bancare dedicate sectorului medical, Libra Bank si-a dezvoltat gama serviciilor financiare si cu produse destinate mai multor categorii categorii: profesii liberale, persoane fizice si persoane juridice.