Astfel, clientii bancii pot opta sa faca transferuri financiare direct de pe telefonul lor mobil, banii ajungand sau putand fi primiti in doar cateva minute din reteaua de 515.000 de locatii ale Agentilor Western Union din 200 de tari si teritorii din intreaga lume.

„Vedem ca tot mai multi consumatori isi doresc sa utilizeze sau utilizeaza deja noile tehnologii cand primesc sau trimit bani. Astfel, transferurile de bani Western Union pe canalele electronice in cadrul bancilor au cunoscut o crestere de peste 50% in 2012 la nivel global. Prin lansarea transferurilor de bani prin Mobile Banking extindem si facilitam accesul clientilor din Romania la serviciile Western Union, in linie cu strategia noastra globala de evolutie intr-o companie multi-canal, multi-produs. Ne dorim sa punem la dispozitia consumatorului accesul digital la serviciile Western Union, alaturi de serviciul nostru clasic de transfer de bani”, spune Gabriel Sorbo, Director Regional Western Union Italia, Spania, Romania, Grecia, Bulgaria, Portugalia, Malta si Cipru.

Serviciul este accesibil non-stop clientilor Bancii Transilvania, putand fi folosit de cei care care au un cont deschis in lei, euro si/sau dolari.

Clientii pot trimite bani atat in strainatate, in reteua globala Western Union din peste 200 de tari si teritorii din lume, cat si in Romania, direct din conturile personale, prin serviciul Mobile Banking mBT24.

Se pot, de asemenea, primi sume de bani trimise prin Western Union din reteaua internationala sau locala, care vor fi virate direct in conturile personale ale destinatarilor.

Citeste si:

In cazul trimiterilor de bani prin serviciul de Mobile Banking mBT24, intr-o prima faza, clientii pot efectua transferuri catre beneficiarii pre-definiti pe Gold cardul Western Union. In faza a doua, estimata sa fie implementata pana la sfarsitul acestui an, va fi lansata si o aplicatie pentru smartphone si tablete care va permite transferul catre orice beneficiar, in cazul trimiterilor de bani.

Gold!card, emis de Western Union, ajuta la identificarea, in BT, a unei persoane inregistrate anterior in sistemul de transfer de bani al Western Union, tranzactia avand loc astfel mult mai rapid.

Cum functioneaza noul serviciu de transfer de bani prin Mobile Banking

Serviciul se acceseaza de pe un telefon mobil, browser-based (www.bt24.ro) si functionand pe majoritatea tipurilor de telefoane mobile (standard si smart-phone). Accesul se face pe baza de user si parola - aceleasi ca in cazul folosirii serviciului de internet banking - sau pe baza de token. Autorizarea tranzactiei la final se face la userii care au token, pe baza de token, iar la userii care au autorizare pe SMS, pe baza de parola.

Pentru a trimite bani prin serviciul Western Union prin Mobile Banking – mBT24, clientii trebuie sa aiba un cont in euro, dolari si/sau lei deschis la Banca Transilvania, sa detina un telefon mobil si sa fie abonati la serviciul de Mobile Banking al Bancii Transilvania.

De asemenea, clientii trebuie sa detina un gold!card emis de Western Union pentru a putea selecta beneficiarul transferului dintr-o lista predefinita. In vederea efectuarii tranzactiei, clientii mai trebuie sa accepte termenii si conditiile aferente transferului, sa selecteze tara de destinatie, sa introduca suma transferata si valuta la destinatie.