"Consumatorii din ziua de azi au libertatea de a se implica asa cum doresc, de a actiona in functie de lucrurile care conteaza cel mai mult pentru ei si de a cere sa fie tratati intr-o maniera exceptionala. Clientii din ziua de azi au nevoie de optiuni. Si cum clientii se afla in centrul strategiei Bancpost, ne ajustam canalele de vanzari si de asistenta, atat pe cele traditionale cat si pe cele noi, astfel incat sa raspunda preferintelor si nevoilor in continua schimbare ale clientilor nostri. Reteaua Bancpost de Agenti de Vanzare Directa reprezinta o noua componenta in sistemul nostru multi-canal, un serviciu mobil si personalizat de inalta calitate, la indemana clientilor in locul si momentul in care acestia sunt disponibili", a declarat Kyriakos Xydis, Vicepresedinte Executiv Bancpost.

Prima faza de implementare a demarat deja, prin integrarea noului canal in arhitectura bancii si prin desfasurarea de traininguri intensive dedicate fortei de vanzari, in timp ce prima echipa AVD va fi activa in Bucuresti pana la sfarsitul anului.

Pe parcursul anului 2014, reteaua va fi extinsa rapid pe teritoriul intregii tari, cu scopul de a dezvolta o retea bine echilibrata de 200 de AVD in cele mai importante orase.

Citeste si:

Canalul de distributie AVD se va axa pe produse de creditare de consum si carduri de credit, ca produsele cele mai relevante pentru publicul tinta, dar permite o mare adaptabilitate a portofoliului, pe masura ce piata o va cere.

"Reteaua AVD completeaza restul canalelor de distributie care ofera acces de la distanta la serviciile Bancpost: Fastbanking (Internet Banking), retelele de ATM-uri si de APS-uri (Expresul de Plati). Aceste canale au inregistrat in ultimii ani o crestere semnificativa in ceea ce priveste utilizarea si numarul de clienti inrolati, cu ponderi in totalul tranzactiilor cu numerar de 60% la depuneri si de 93% la retrageri, in timp ce cei peste 250.000 de utilizatori internet banking deruleaza online peste 65% din totalul tranzactiilor fara numerar. Prin urmare Bancpost se va concentra in perioada urmatoare pe extinderea si reconturarea solutiilor sale multi-canal. Pregatim lansarea serviciului de Mobile Banking in primul trimestru al anului 2014, care va cumula functionalitatile oferite de aplicatia de Internet Banking si de site-ul bancii printr-o platforma dedicata dispozitivelor mobile. In plus, vom include noi facilitati de plata in sistemul de APS-uri si vom lansa o noua versiune a site-ului principal, cu design si functionalitati imbunatatite.", a adaugat Kyriakos Xydis.