PricewaterhouseCoopers Audit va evalua 205 angajati cu functii de conducere din Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF), dintr-un total de circa 600 de salariati, proces care va incepe la mijlocul acestei luni si in urma caruia unii vor fi confirmati in posturi, iar altii vor fi disponibilizati

"PricewaterhouseCoopers Audit a fost desemnata castigatoare in data de 4 noiembrie. Pretul ofertei depuse de castigator a fost 316.400 lei, fara TVA. Evaluarea va incepe la mijlocul acestei luni", au declarat pentru Mediafax surse din cadrul institutiei.

Contractul a fost estimat la 540.000 lei, fara TVA, si se va derula pe o perioada de 45 de zile.

Alaturi de PricewaterhouseCoopers Audit, la licitatie s-au mai inscris Ernst&Young, Deloitte Consultanta, Tactic Consulting Unit, BPI Management Consulting Romania si BDO Business Advisory.

De asemenea, KPMG Romania si Hay Group Management Consultants s-au inscris, dar ofertele au fost respinse din cauza nerespectarii legislatiei cu privire la garantia de participare, conform datelor disponibile www.e-licitatie.ro.

Procesul de evaluare va avea ca rezultat fie confirmarea anumitor persoane cu functii de conducere, fie disponibilizarea lor.
Potrivit scrisorii de intentie convenite cu Fondul Monetar International, in termen de doua luni de la finalizarea evaluarii, ASF va elabora un plan de restructurare.

"ASF ar trebui sa finalizeze rapid integrarea fostelor trei autoritati de supraveghere. Pe baza evaluarii realizata de compania independenta de consultanta selectata privind salariile si personalul, va fi elaborat un plan de actiune in doua luni (de la data evaluarii efectuate de compania de consultanta) pentru a reorganiza ASF. In urma evaluarii consultantului, ASF va derula un exercitiu de optimizare a afacerii", se arata in scrisoarea de intentie.

Disponibilizarile vor fi operate in conformitate cu contractul colectiv de munca.

Conform anuntului de participare, castigatorul licitatiei va trebui sa raporteze rezultatele evaluarii celor 205 persoane si sa evidentieze punctele forte si slabe ale fiecarei persoane evaluate, precum si indicarea unui scor individual pe competentele analizate.

Pana atunci, insa, institutia trebuie sa disponibilizeze circa 30 de persoane pentru a se incadra in limita de personal stabilita prin ordonanta privind organizarea ASF, de 609 persoane, au mentionat sursele.

ASF a inceput deja evaluarea soferilor angajati ai institutiei, si urmeaza ca din 23 de persoane sa fie disponibilizate 10. Potrivit surselor citate, pana la finele anului vor mai pleca din institutie consilieri, angajati de la Serviciul Comunicare si cateva persoane cu functii de conducere.

Mai mult, pana la mijlocul anului viitor, conducerea ASF a decis suspendarea temporara a acordarii sporului de confidentialitate, dupa ce in acest an a fost intrerupta plata sporului de vechime, au mai spus sursele.

ASF si-a inceput activitatea la finele lunii aprilie, prin preluarea si reorganizarea tuturor atributiilor Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare si Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri