"Initiativa acestei colaborari s-a ivit din analiza necesitatilor de asigurare si a obiceiurilor de cumparare din Romania, dar mai ales din dorinta de imbunatatire a serviciilor existente pe piata la acest moment. Ne propunem ca anul 2014 sa fie cel al asigurarilor de locuinte.", sustine , managing partner al Otto Broker.

Primul produs - Esential - acopera nevoile elementare de protectie a locuintei pentru o prima de asigurare de care poate dispune orice familie, indiferent de buget, iar cel de-al doilea produs - Komplett - ofera siguranta si confort pentru o gama extinsa de riscuri, iar prima de asigurare este mai mare decat pentru produsul Esential, dar in continuare rezonabila, a mai spus brokerul.

Oricare dintre produsele Esential si Komplett poate fi cumparat, cu minimum de documente, de la birourile de vanzari si agentiile Otto Broker din peste 40 de mari centre comerciale din Romania.

In Romania, asigurarea de locuinte este considerata o cheltuiala.

„In Romania, asigurarea de locuinte este considerata o cheltuiala si devine astfel neinteresanta. Cauza acestui fapt este lipsa de exercitiu.Asteptam rezultate economice incurajatoare, dar mai ales imbunatatirea perceptiei publicului asupra asigurarilor si asiguratorilor.", declara Paul Swoboda, director deneral al Grawe Romania.

Parteneriatul isi propune o serie de campanii care sa promoveze, pe langa produsele de bunuri si proprietati, si asigurarile de viata.

Citeste si:

Compania Grawe Romania este prezenta pe piata de asigurari din Romania din anul 2000, ocupand la sfarsitul anului 2012 locul 9 in top-ul companiilor de asigurari de viata. Din 2008 paleta de produse a fost completata cu asigurari de proprietati, iar din 2010 Grawe este membru al Pool-ului de Asigurare impotriva Dezastrelor Naturale.

Otto Broker este in prezent cel mai mare angajator din brokerajul in asigurari din Romania, cu o echipa de peste 135 de oameni. Compania detine un portofoliu de peste 130.000 de clienti.

Domeniul principal de activitate il reprezinta operatiunile in retail - segment care genereaza 75% din cifra de afaceri, restul fiind activitati pe linia corporate.