Desi nu a oferit o pondere exacta, Pandi a mentionat ca cea mai mare parte a profitului vine de pe urma business-ului de trezorerie.

"Ne vom concentra si anul viitor pe corporate, business-ul nostru de baza. Aici ne vom investi profiturile. Banca este stabila si nu vom aborda niciun fel de extreme pe linia strategiei de business", a spus Tibor Pandi (foto), in cadrul unei intalniri cu presa.

El s-a declarat un optimist moderat in ceea ce priveste perspectivele de revenire economica in 2014,dar nu se asteapta ca cerearea interna sa revina.

Desi Pandi a mentionat ca in ultimii ani multi clienti au preferat sa isi amane investitiile, managerul a luat recent pulsul revenirii economice intreband managerii din industria hoteliera.

"Am vorbit cu foarte multi manageri de hoteluri si i-am intrebat cum le mai merg afacerile. Daca acum cativa ani se plangeau de lipsa cererii, anul acesta am avut placuta surpriza sa imi raspunda ca sunt fully booked (rezervate in totalitate - n.r.)", a mai povestit managerul Citi.

Citeste si:

Citibank Romania a renuntat in acest an la business-ul de credite de consum, portofoliul de retail fiind vandut catre Raiffeisen Bank. Cifrele de crestere anuntate de CEO-ul Citi exclud impactul acestei vanzari.

Dupa schimbarea strategiei, business-ul Citi in Romania este impartit pe doua segmente: Corporate si Commercial Banking, ambele oferind produse si servicii pentru companii si entitatile de stat, dar fiind despartite de un prag in ceea ce priveste cifra de afaceri de 500 milioane dolari.

Pe zona de Commercial Banking, Citi are peste 100 de clienti cu o cifra de afaceri sub 500 milioane dolari, iar in total pe cele doua segmente a atins aproape 200 de clienti.

Pandi, care este responsabil din 2012 si de sucursala Citi Bulgaria, spune ca Romania are mai multe de oferit in ceea ce priveste zona de Commercial Banking fata de economia de la sud de Dunare.