BT propune aceasta facilitate atat clientilor noi, cat si clientilor existenti.
IMM-urile care vor sa devina clienti ai Bancii Transilvania vor beneficia de gratuitate, timp de trei luni de la inrolare, la urmatoarele servicii si produse:

  • gestiunea contului
  • abonament la Internet Banking – BT24
  • abonament Mobile Banking – mBT24
  • plati in lei prin BT24
  • plati in lei - bilete la ordin si cecuri bancare
  • incasari in lei
  • BT Alert
  • POS-uri (fara costuri de mentenanta, implementare, pentru consumabile si fara comision lunar de administrare)
  • eCommerce (fara comision de inrolare si de administrare)
  • Cardul Visa Business Electron, Visa Business Silver, Visa Business Silver Credit Card si MasterCard Business – fara comision de emitere sau inchidere card, pentru cardurile de credit business, banca ofera o perioada de gratie de trei luni.

IMM-urile care lucreaza deja cu Banca Transilvania beneficiaza de gratuitate la cea mai mare parte dintre produsele si serviciile mentionate mai sus.

Dupa expirarea perioadei de gratuitate, in cazul in care antreprenorii aleg sa utilizeze, in continuare, produsele si serviciile respective, comisioanele BT vor fi cele standard, aflate in vigoare. In cazul in care nu se doreste folosirea acestora dupa terminarea perioadei de testare, banca nu percepe niciun cost de renuntare.

Intreprinderile Mici si Mijlocii pot aplica online, accesand www.totulpentruimm.ro.