Raiffeisen Banca pentru Locuinte (RBL) prelungeste programul de lucru cu clientii pana la opt seara, in toate reprezentantele si birourile regionale din Bucuresti si din tara, a anuntat banca, luni, intr-un comunicat.

Astfel, intre orele 9:30 si 20:00, de luni pana vineri, inclusiv, clientii actuali si potentiali pot primi consultanta si informatii despre produsul de economisire-creditare direct de la consultantii sau agentii de vanzari Raiffeisen Banca pentru Locuinte. Programul agentiilor si sucursalelor Raiffeisen Bank, prin care RBL isi promoveaza, de asemenea, produsele, ramane neschimbat.

“Din cate stim suntem prima banca al carei program de lucru cu publicul este pana la ora 20:00. incercam astfel sa venim in sprijinul clientilor nostri, raspunzand activ la principala problema pe care acestia o resimt in relatia cu bancile: lipsa de timp. Ne-am gandit ca este important ca populatia sa poata obtine informatii despre oferta bancii si dupa ce se incheie un program obisnuit de lucru. in acest moment produsul de economisire-creditare este creat pentru a raspunde necesitatilor unui larg segment de clienti”, a spus presedintele Raiffeisen Banca pentru Locuinte, Ionut Costea.

Citeste si:

Numarul de clienti ai bancii a crescut in 2005 cu 45.000, ajungand la sfarsitul anului trecut la aproximativ 80.000 de contracte incheiate.

Valoarea totala a contractelor semnate de catre clientii RBL era la sfarsitul anului trecut de 243 milioane de euro, cu 57% mai mare decat in 2004, cand era de 155 milioane de euro.

Volumul depozitelor atrase anul trecut s-a triplat fata de suma atrasa in 2004, astfel incat in luna decembrie a anului trecut valoarea acestora ajunsese la 28 milioane de euro, fata de valoarea prognozata de 22 milioane de euro.