Potrivit unui comunicat al companiei, Sixt New Kopel a depasit deja numarul de 1.000 de masini pe care l-a estimat pentru sfarsitul anului 2006.

Leasing-ul operational este utilat cu succes, pe scara larga, in Europa de Vest de peste 20 de ani, insa este un produs relativ nou pentru piata romanesca, incepand sa se dezvolte abia de anul trecut.

Leasingul operational constituie o solutie de externalizare, prin care clientii predau toate sarcinile legate de managementul flotei de masini firmelor de leasing. Una din principalele diferente fata de leasingul financiar consta in faptul ca firma client nu cum-para masina, ci o inchiriaza pe o perioada determinata administrarea si serviciile fiind asigurate de compania de leasing contra unei taxe lunare.

New Kopel a fost prima companie specializata care a adus leasingul operational pe piata romaneasca si s-a lansat oficial in septembrie 2005, iar in mai 2006 a achizitionat licenta Sixt pentru Romania. In ultima luna, Sixt New Kopel a semnat contracte cu companiile Pagini Aurii si UTI, care s-au alaturat grupului actual de clienti - Pepsi, Alka, Elite, Tnuva.

Citeste si:

"Asa cum ne-am asteptat, piata de leasing operational incepe sa ia amploare si observam tot mai multe semne care arata o evolutie substantiala in urmatoarele luni. Suntem multumiti ca firmele din Romania inteleg avantajele acestui tip de serviciu", a declarat directorul general al New Kopel Romania, Dudy Perry.

New Kopel face parte din grupul israelian Shlomo Group, care a intrat in toamna lui 2005 pe piata romaneasca, achizitionand dealerul auto United Motors. Shlomo Group detine companii din diverse domenii - infrastructura, santiere navale, proprietati imobiliare si din industria autovehiculelor.

Grupul Shlomo detine cea mai mare flota de masini din Israel - 50.000 vehicule, 100 de garaje si achizitioneaza 15% din totalul masinilor vandute in Israel. Compania New Kopel a fost infiintata in anul 1996 in Israel, are o flota de 38.000 de vehicule si detine 30% din piata de leasing operational.