Compania de asigurari Allianz-Tiriac detine in prezent 36 % din portofoliul total al asigurarilor auto-casco de pe piata romaneasca, iar pe total asigurari auto un procent de 26 %, a anuntat miercuri directorul general al societatii, Cristian Constantinescu.

Ponderea veniturilor din asigurari auto-casco, RCA si Carte Verde era de 68,3 procente la sfarsitul anului 2005, iar veniturile din prime brute subscrise ajunsesera la 370,4 milioane euro la asigurari casco si 266,4 milioane euro la RCA si Carte Verde pe total piata asigurari.

Cristian Constantinescu a anuntat lansarea unui nou sistem de ofertare la asigurarile auto-casco pentru persoanele fizice, incepand cu luna iulie, polita oferind protectie impotriva riscurilor de avarii si furt, iar noul sistem care poate fi consultat si on line genereaza oferte de prime individualizate, corelate cu profilul de risc al asiguratului cu istoricul daunalitatii inregistrate de client si cu gradul de fidelitate al acestuia in ceea ce priveste relatiile contractuale cu Allianz-Tiriac Asigurari.

Referitor la nivelul daunelor platite, Cristian Constantinescu a remarcat "o inrautatire a situatiei din punctul de vedere al profitabilitatii acestei linii de business".

Cristian Constantinescu a mai precizat faptul ca societatea de asigurari Allianz-Tiriac a inregistrat venituri cumulate de 128 milioane euro in primele cinci luni din 2006, in crestere cu 37% fata de perioada similara din 2005.

La politele de asigurari generale, veniturile au totalizat 115 milioane euro, in crestere cu 31% fata de aceeasi perioada din 2005 (cinci luni). La asigurarile de viata cresterea a fost de 126% (13 milioane euro) in perioada ianuarie-mai 2006, fata de primele cinci luni din 2005.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri