Libra Internet Bank isi va majora capitalul social cu 8 milioane de lei, pentru a sustine "proiectele strategice de dezvoltare teritoriala, precum si pentru cresterea investitiilor in tehnologie", conform unei decizii AGA.

In urma deciziei actionarilor, capitalului social al bancii va fi majorat de la 180.100.000 lei la 188.100.000 lei. "Viziunea noastra pe termen lung este aceea a unei banci a viitorului, in care tehnologia va face diferenta. Suntem pe drumul cel bun, avem unul din cele mai performante servicii de internet banking, iar acum am lansat proiectul TABLETA, prin care forta de vanzari va avea acces la majoritatea informatiilor necesare chiar de la prima intalnire cu clientul, la sediul acestuia, in vederea accelerarii vitezei de raspuns", a declarat Emil Bituleanu, presedintele bancii.

Banca va mai deschide pana la finalul anului inca 6 sucursale, majoritatea in Bucuresti. Profitul net al Libra Internet Bank a ajuns la 8,5 milioane lei la jumatatea anului, iar activele au crescut cu 10,9% fata de aceeasi perioada a anului trecut (pana la 1,33 miliarde lei). Pe de alta parte, rata neperformantelor a continuat sa scada, ajungand la 12,59%, sub media sistemului bancar.

In acest context, banca si-a dublat cota de piata in ultimii trei ani, ajungand pe locul 27 in clasamentul bancilor. Libra Internet Bank are in prezent o retea de 35 de sucursale la nivel national si se adreseaza preponderent clientilor din segmentele IMM, Corporate, Profesii liberale si Agricultura.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri