Activele Raiffeisen Banca pentru Locuinte au ajuns la 30 iunie 2006 la aproape 62 milioane de euro, dupa ce la sfarsitul anului trecut nivelul acestora era de 40 milioane de euro, echivalent RON. O tendinta ascendenta au avut si economiile clientilor Raiffeisen Banca pentru Locuinte. La sfarsitul primului semestru volumul total al economiilor clientilor se apropia de 41 milioane euro. La sfarsitul lui 2005 acest indicator a atins cifra de 28 milioane euro, fata de 22 milioane de euro nivelul prognozat.

In primul semestru al acestui an, suma medie contractata a ajuns la 5.586 de euro, fata de 5.230 euro in perioada similara a anului trecut, ceea ce inseamna o crestere de 6%.

Rezultatele raportate in primul semestru sunt conform bugetului, iar acest lucru confirma, in opinia noastra, faptul ca strategia de dezvoltare pe piata romaneasca a Raiffeisen Banca pentru Locuinte este cea potrivita. Dupa ce in primii doi ani am tatonat terenul sa vedem exact ce avem de facut, 2006 a fost anul provocarilor pentru noi: am decis sa inauguram primele reprezentante in afara Bucurestiului, am inceput activitatea de creditare, vom avea primul call-center si, nu in ultimul rand, ne-am concentrat pe dezvoltarea retelei de distributie, a afirmat Ionut Costea, presedintele Raiffesien Banca pentru Locuinte.

Raiffeisen Banca pentru Locuinte a decis ca incepand cu luna iulie, programul de lucru cu clientii sa fie prelungit pana la ora 20, fiind astfel prima institutie financiar-bancara care decide sa aiba un astfel de program.

In prezent, in reteaua de distributie a Raiffeisen Banca pentru Locuinte lucreaza aproape 9.000 de colaboratori activi.

In ultimele doua luni, Raiffeisen Banca pentru Locuinte si-a deschis reprezentante la Iasi, Cluj si Sibiu urmand ca in viitorul apropiat sa inaugureze si sediul din Timisoara.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri