Chiar daca vorbim de un gest nou pentru clienti, plata cu carduri contactless va avea o evolutie superioara platii cu cardurile obisnuite, retailerii avand obligatia sa puna la dispozitia consumatorilor toate device-urile necesare, a declarat Gabriel Ghita, head of new business CEE MasterCard Europe, in cadrul RetailArena - Innovation in Retail, organizata de wall-street.ro cu sprijinul PayU, Evozon si Mastercard.

“Daca vorbim de contactless suntem inca la inceputul dezvoltarii, insa comerciantii mari in zona de food sunt acoperiti. E o provocare sa ii educi pe utilizatori in legatura cu acest tip de plata. In acest sens, facem constant campanii cu focus pe contactless, atat in zona de retail, cat si in transportul public”, a precizat Gabriel Ghita.

Cu toate acestea, bariera cea mai mare in materie de plati electronice este necunoasterea procedurii si increderea redusa fata de anumiti comercianti.

“Un numar mare de magazine nu afiseaza stocul online, fapt ce le distruge clientilor increderea si experienta de cumparare. Multi au cardul, stiu cum il folosesc insa nu vor sa opereze o tranzactie pe un anumit site”, a adaugat Ghita.

MasterCard a introdus recent doua noi solutii de plata, prima este dedicata magazinelor online si presupune acceptarea platii cu cardul la livrare prin firmele de curierat si cea de doua permite efectuarea de plati cu telefonul in magazin prin scanarea de coduri QR.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri