Una dintre functiile principale ale noului sistem este CitiManager, o aplicatie electronica de management al cardurilor disponibila la nivel global, care poate fi accesata atat de detinatorii de card cat si de reprezentantii companiilor-client. Acest sistem ofera companiilor vizibilitate completa asupra cheltuielilor la nivel local si global, avand asadar posibilitatea de a-si eficientiza procesele financiare. Cu ajutorul sistemului online, uitlizatorii isi pot administra cardurile cu usurinta prin vizualizarea extraselor si efectuarea de tranzactii online.

De asemenea, prin utilizarea noii linii de asistenta clienti dedicate, clientii pot obtine informatii despre card, isi pot schimba PIN-ul sau pot bloca cardul in orice moment. Cu ajutorul noului model de activare self-service a cardului, clientii persoane juridice isi pot activa cardurile oricand, 24 de ore din 24. In plus, noua platforma aduce si tehnologia CHIP&PIN tuturor detinatorilor de carduri corporate Citi din Romania.

”O data cu migrarea la noua platforma dedicata cardurilor, oferim clientilor persoane juridice din Romania acces la o oferta de produse si servicii consecventa cu cea la nivel global, pretutindeni in lume unde acestia lucreaza cu Citi. Cu o retea prezenta in peste 100 de tari si oferind carduri acceptate la peste 38.5 milioane de comercianti la nivel mondial, Citi investeste constant in inovatii tehnologice pentru a-si sprijini clientii in realizarea aspiratiilor lor”, a spus Sebastian Kucharek, director al Departamentului Gestiunea Lichiditatilor si Finantari Comerciale in cadrul Citi Romania.

Sursa foto: Citibank, Shutterstock