Profitul inainte de impozitare a crescut cu 28 % fata de 30 iunie 2005, iar activele totale au crescut in aceeasi perioada cu 24,3%, ajungnd la 3,2 miliarde euro Creditele acordate clientilor au crescut cu 12%, in timp ce depozitele au crescut cu 33%
Raiffeisen Bank a inregistrat la sfarsitul primului semestru al anului 2006 un profit inainte de impozitare de 21 de milioane euro (conform IFRS), cu 28% mai mare fata de 30 iunie 2005 cand valoarea sa a fost de 16,4 milioane de euro.

Profitul inregistrat dupa impozitare a fost de 17,5 milioane de euro. Activele totale au crescut cu aproape 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 3,2 miliarde euro.

Rezultatele financiare inregistrate lasase luni de Raiffeisen Bank sunt bune. Ele au fost influentate de schimbarile la nivelul retelei de unitati pe care le-am implementat la inceputul acestui an o specializare a retelei pe segmentele de corporatesi de retail. Avem o evolutie buna a activelor tinand cont ca 2006 este anul in care foarte multe credite de consum acordate in 2003si 2004 ajung la scadenta. Am inlocuit acest portofoliu de credite pe termen scurt, crescand ponderea creditelor acordate pe termen mediu si lung. Aceasta orientare este in deplina concordanta cu strategia noastra de a avea relatii pe termen lung cu clientii nostri a spus Steven van Groningen, presedintele Raiffeisen Bank.

In totalul activelor bancii, creditele acordate clientilor au ajuns la 1.558 milioane de euro, in crestere cu 12% fata de aceeasi perioada a anului 2005. In acelasi timp, depozitele clientilor au crescut cu 33%, atingand valoarea de 2.231 milioane euro.

Accent pe activitatea de vanzare in segmentul retail

In 2006, Raiffeisen Bank va deschide cel putin 40 de unitati noi, astfel incat la sfarsitul anului reteaua teritoriala a bancii sa ajunga la peste 255 de unitati. Se vor infiinta mai ales unitati specializate, dedicate cu precadere clientilor persoane fizicesi IMM. Raiffeisen Bank ofera solutii complete de produsesi servicii pentru clientii IMM, precumsi consiliere in domeniu - peste 300 de persoane dedicate segmentului IMM in unitatile bancii.

In martie 2006 a fost inaugurat in Bucuresti primul centru destinat exclusiv acordarii creditelor imobiliare Casa Ta. Raiffeisen Bank a lansat in prima parte a acestui an Raiffeisen Online, serviciul de internet banking pentru persoane fizice, care permite clientilor un acces mult mai rapid si mai comod la conturile sale.

Activitatea de corporate s-a dezvoltat prin colaborarea cu parteneri puternici din sectoarele petrolsi energie, industrie grea sau distributie de bunuri de larg consum. Raiffeisen Banksi-a extins implicareasi in sectorul imobiliar prin participarea in calitate de banca finantatoare a unor mari proiecte imobiliare. Forta de vanzare a fost reorganizata in asa fel incat sa raspunda cat mai bine cerintelor clientilor. De asemenea, Raiffeisen Banksi Grupul de Economie Aplicata (GEA) organizeaza o serie de conferinte cu tema: Afaceri romanesti-in context european cu scopul de a sprijini mediul de afaceri in contextul aderarii la Uniunea Europeana. Astfel de forumuri de afaceri au fost sau vor fi organizate in 8 orase importante ale Romaniei.

In prezent, banca are peste 2 milioane de clienti de retail (dintre care peste 125.000 IMM-uri)si peste 4.700 corporatii marisi medii. Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor sai multiple canale de acces la produselesi serviciile bancii, oferindu-le posibilitatea de a alege cea mai convenabila metoda de a-si efectua tranzactiile: prin cele 235 de unitati sau prin serviciile Raiffeisen Direct (telefon banking), myBanking (mobile banking), Multicash (e-bank)si Raiffeisen Online (internet banking). Raiffeisen Bank detine o retea exinsa de ATM-urisi POS-uri: 800 de ATM-urisi 6.500 de POS-uri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri