In prezent, departamentul de private banking al bancii are in portofoliu aproape 3.000 de clienti, cu resurse de peste 570 milioane euro. Clientii BT Private Banking sunt ce cei care au la Banca Transilvania disponibilitati de peste 100.000 euro sau echivalent sau persoanele care investesc sume semnificative in companiile care fac parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, cum sunt BT Asset Management sau BT Securities, dar si clientii cu carduri premium sau cu imprumuturi mari la BT.

"Noul sediu BT Private Banking din Bucuresti (foto) confera un cadru modern, destinat consilierii clientilor. Pentru clientii iubitori de arta, in cadrul locatiei bancii sunt expuse lucrari ale unor artisti contemporani cu recunoastere inclusiv internationala", se arata in comunicatul emis de banca. In acest an, Banca Transilvania a extins serviciile de private banking, pe langa Bucuresti si Cluj, in alte patru orase: Constanta, Brasov, Timisoara si Oradea.

Ce isi propune Banca Transilvania pentru 2015

Banca Transilvania mizeaza in 2015 pe o crestere cu 10% a numarului de clienti de private banking, in contextul in care in acest an si-a majorat numarul de clienti cu 16% si cu 15% resursele gestionate fata de 2013. Potrivit unui anunt al bancii, tinta de crestere pe acest an a departamentului de private banking era de 10%, aceasta fiind depasita. Banca Transilvania va inaugura in 2015 si in Cluj-Napoca un sediu de private banking.

Citeste si:

In ceea ce priveste cota de piata pe toate segmentele, Banca Transilvania va ajunge la 13% pana la finalizarea tranzactiei de preluare a Volksbank, in T2 2015, insa obiectivul managementului este de a atinge o cota de 15% pana la finalul anului viitor.

“Dupa primele 9 luni din anul acesta Banca Transilvania are o cota de 9,7% in timp ce Volksbank avea 3,5%. Pana la incheierea tranzactiei speram sa depasim 13% cota de piata. Este o cifra interesanta dar nu vrem sa ramanem aici”, a declarat Omer Tetik (foto stanga), CEO Banca Transilvania.

BT se va apropia astfel foarte mult de a doua clasa din piata de bancara romaneasca, BRD, care in prezent are o cota de circa 13%. Obiectivul managementului Banca Transilvania este insa sa ajunga la o cota de paita de 15%.