Bancpost a devenit sponsor oficial intr-o perioada foarte importanta pentru fotbalul romanesc: preliminariile Campionatului European de Fotbal 2016 si calificarea la Campionatul Mondial de Fotbal 2018.

“Astazi, vrem sa devenim una dintre fortele continentale si mondiale ale fotbalului. Ne aflam pe primul loc in grupa de calificare pentru EURO 2016, pe locul 14 in clasamentul mondial FIFA si investim din ce in ce mai mult in juniorii nostri prin programele pe care le-am initiat. In Planul Strategic pentru Dezvoltarea Fotbalului din Romania ne-am asumat ca obiectiv calificarea Echipei Nationale la toate cele trei turnee finale care vor urma pana in 2020: CE 2016, CM 2018, CE 2020. Este o promisiune puternica, in primul rand fata de romani, pentru indeplinirea careia avem nevoie de parteneri puternici precum Bancpost, care sa ne fie alaturi si care sa ne inspire” a declarat Razvan Burleanu (foto stanga), presedintele Federatiei Romane de Fotbal.

Eurobank, actionarul majoritar al Bancpost, a inregistrat anul trecut o pierdere de 46,3 milioane de euro in Romania, dupa un rezultat negativ de 40,2 milioane de euro in 2013, pe fondul constituirii unor provizioane in valoare de 41,4 milioane de euro.

Activele bancii elene in Romania se situau la sfarsitul anului trecut la 3,26 miliarde de euro, in scadere cu 15,5% fata de 3,85 miliarde de euro in decembrie anul anterior, se arata in raportul financiar al grupului. Veniturile operationale ale Eurobank in Romania au scazut anul trecut cu 81,5%, de la 202,2 milioane de euro la 37,3 milioane de euro, iar costurile operationale s-au redus cu 78,6%, la 27,5 milioane de euro.