Implementarea noului sistem a debutat la inceputul acestui an, in trei sucursale pilot, fiind in prezent functional in mai mult de jumatate dintre unitatile bancii. Pana la sfarsitul lunii septembrie a.c., sistemul va fi operational in intreaga retea a CEC, informeaza un comunicat al bancii.

Acest sistem faciliteaza o administrare unitara si centralizata in relatia cu clientii, raspunsul prompt la solicitarile acestora, precum si derularea rapida a programelor de finantare.

Din punctul de vedere al bancii, acest program informatic ofera posibilitatea de implementare si lansare rapida pe piata a unor noi produse, urmarirea in timp real a activitatii de creditare, dar si un sistem eficient de raportare catre autoritatile de reglementare si control, precum si catre alte institutii financiare, fiind un pas inainte catre alinierea la standardele BASEL II.

Citeste si:

Proiectul informatic derulat de CEC a fost prioritar in ultimii doi ani, costul total al acestuia fiind de peste 90 mil.lei, in exercitiile financiare 2005 si 2006.

CEC este o banca fondata in anul 1864 si are in prezent un capital social de 149,7 milioane lei noi, active totale de peste 6 miliarde lei noi si o retea de peste 1.391 unitati, in mediul urban si rural. Banca are ca obiectiv principal in 2006 cresterea cotei de piata prin atragerea de noi clienti, persoane fizice si juridice, concomitent cu mentinerea clientelei actuale, pregatind in permanenta noi produse si servicii in concordanta cu standardele practicate de celelalte banci din Romania.

C.E.C. se afla in continuare intr-un amplu proces de restructurare, urmand sa fie privatizata. A fost complet reorganizata activitatea bancii, atat la nivel central, cat si in teritoriu, a crescut numarul personalului care lucreaza direct cu clientii, concomitent cu reducerea numarului de salariati.