BRD, a doua banca comerciala privata din Romania, dupa BCR, a investit peste 25 de milioane euro, in primele sase luni din 2006, in extinderea retelei sale teritoriale. La sfarsitul lunii iunie, BRD avea 441 de sucursale si agentii, iar pe 29 august a planificat inaugurarea agentiei cu numarul 500, amplasata in apropierea zonei Obor, una dintre cele mai importante arii comerciale ale Bucurestiului.

La 30 iunie, BRD avea 5.723 de angajati, cu 1.311 mai mult decat la sfarsitul lunii iunie 2005. Banca avea un numar 1,8 milioane clienti, la 30 iunie, fata de 1,5 milioane clienti la 30 iunie 2005.

Veniturile BRD totalizau, la 30 iunie 2006, 749 milioane RON, fata de cheltuieli de 379 milioane RON. Oficialii bancii motiveaza cresterea cheltuielilor cu 37 la suta in iunie 2006, fata de iunie 2005, prin strategia agresiva de extindere a retelei.

BRD - Groupe Société Générale a obtinut, in primul semestru al anului, un profit net de 315 milioane RON (89 milioane euro), in crestere cu 4 la suta fata de perioada similara din 2005. Performantele financiare ale BRD - Groupe Société Générale in cursul primului semestru al anului s-au mentinut la un nivel bun, cu o crestere de 15% a produsului net bancar, in raport cu aceeasi perioada a anului trecut, in conditiile unui cadru reglementar sever, dar si in contextul unui semnificativ program de investitii in dotari informatice si dezvoltarea retelei de unitati.