Directorul comercial al bancii, Alison Rose, vrea ca membrii din conducere sa urmeze exemplul sau si sa aiba doua-trei intalniri saptamanale cu clientii RBS pentru a intelege nevoile acestora. "Toti cei din conducerea executiva, inclusiv eu, vom avea intalniri cu clientii, pentru ca este important sa stai conectat cu mediul de afaceri. Cred ca daca esti un executiv si nu iti petreci timpul cu clientii, te deconectezi total de la ceea ce inseamna afacerile", a spus Rose, care a precizat ca intalnirile vor include analiza situatiilor financiare a societatilor comerciale, iar membrii din conducere vor lua si decizii in ceea ce priveste cererile de creditare, scrie Mediafax.

In Marea Britanie, RBS este cel mai mare creditor al afacerilor mici si mijlocii, iar reputatia sa a avut de suferit in ultimii ani, dupa ce clientii au cerut despagubiri pentru ca nu au primit suficiente informatii la achizitia unor produse financiare complexe, dar si ca urmare a acuzatiilor ca o divizie a bancii a profitat de probleme financiare ale firmelor mici. "Sunt un angajat normal si cred ca este important ca oamenii sa nu creada ca la RBS exista un sef mare si rau care isi da cu parerea despre afacerile lor", a completat Rose.

Guvernul Marii Britanii a inceput vanzarea participatiei de 79% detinuta la Royal Bank of Scotland, in valoare de 32 miliarde de dolari, renuntand la obiectivul anuntat anterior de a vinde in profit actiunile institutiei financiare pe care a salvat-o in timpul crizei financiare. RBS a fost salvata in timpul crizei din 2007-2009 cu fonduri guvernamentale de 45,8 miliarde de lire sterline, iar pretul actual al actiunilor bancii, de 3,6 lire pe unitate, este sub pretul mediu de 5,02 lire sterline pe unitate platit de Guvern.

Analistii considera ca vanzarea titlurilor va atrage un interes semnificativ din partea investitorilor institutionali dispusi sa treaca cu vedere greselile din trecut ale RBS si incertitudinile legate de apartenenta Marii Britanii la Uniunea Europeana.

Sursa foto: RBS/ Shutterstock