UniCredit Tiriac Bank isi schimba incepand de astazi denumirea in UniCredit Bank, in contextul in care miliardarul Ion Tiriac si-a vandut in iunie participatia de 45% pe care o avea in banca.

Banca precizeaza ca, in urmatoarele luni, procesul de rebranding va continua prin schimbarea identitatii vizuale a bancii (denumire si logo) in contracte si comunicarea comerciala cu clientii, partenerii, autoritatile si a semnalisticii in intreaga retea de unitati teritoriale, precum si inlocuirea instrumentelor de plata (carduri, token-uri) care poarta vechea denumire.

"Schimbarile care vor avea loc in cadrul procesului de rebranding nu implica modificarea caracteristicilor si functionalitatilor produselor si nici modificarea relatiilor contractuale cu clientii, iar inlocuirea instrumentelor de plata actuale cu cele care poarta noua denumire se va realiza treptat, fara costuri suplimentare pentru clienti", a comunicat UniCredit Bank.

Banca va derula si o campanie de comunicare externa care va sustine implementarea noii denumiri - UniCredit Bank.

Procesul de rebranding este determinat de tranzactia realizata in iunie prin care UniCredit Bank Austria AG a cumparat actiunile reprezentand 45% din UniCredit Tiriac Bank detinute de Tiriac Holdings Ltd., majorandu-si capitalul detinut in cadrul UniCredit Tiriac Bank S.A. de la 50,6% la 95,6%.

UniCredit Bank este prezenta pe piata locala cu peste 180 de unitati si are o echipa de aproximativ 3.350 de angajati.

Sursa foto: Mediafax Foto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri