Banca precizeaza ca, in urmatoarele luni, procesul de rebranding va continua prin schimbarea identitatii vizuale a bancii (denumire si logo) in contracte si comunicarea comerciala cu clientii, partenerii, autoritatile si a semnalisticii in intreaga retea de unitati teritoriale, precum si inlocuirea instrumentelor de plata (carduri, token-uri) care poarta vechea denumire.

"Schimbarile care vor avea loc in cadrul procesului de rebranding nu implica modificarea caracteristicilor si functionalitatilor produselor si nici modificarea relatiilor contractuale cu clientii, iar inlocuirea instrumentelor de plata actuale cu cele care poarta noua denumire se va realiza treptat, fara costuri suplimentare pentru clienti", a comunicat UniCredit Bank.

Banca va derula si o campanie de comunicare externa care va sustine implementarea noii denumiri - UniCredit Bank.

Citeste si:

Procesul de rebranding este determinat de tranzactia realizata in iunie prin care UniCredit Bank Austria AG a cumparat actiunile reprezentand 45% din UniCredit Tiriac Bank detinute de Tiriac Holdings Ltd., majorandu-si capitalul detinut in cadrul UniCredit Tiriac Bank S.A. de la 50,6% la 95,6%.

UniCredit Bank este prezenta pe piata locala cu peste 180 de unitati si are o echipa de aproximativ 3.350 de angajati.

Sursa foto: Mediafax Foto