Cu toate ca, raportat la numarul clientilor care detin o asigurare de calatorii, ponderea celor care inregistreaza probleme de sanatate in timpul calatoriilor in afara tarii este nu este atat de mare, sumele pe care acestia ar trebui sa le plateasca din propriul buzunar pentru rezolvarea respectivelor probleme sunt considerabile, arata Allianz-Tiriac Asigurari.

Statisticile realizate la nivelul portofoliului Allianz-Tiriac Asigurari arata faptul ca majoritatea (circa 60%) celor care incheie polite de asigurare de calatorie sunt persoanele care pleaca in vacanta, cea de-a doua mare pondere in portofoliul companiei fiind detinuta de politele incheiate de cei care calatoresc in scop de afaceri sau pleaca sa munceasca in strainatate.

Zilnic, in medie sase clienti Allianz-Tiriac Asigurari au probleme de sanatate in timpul calatoriilor in strainatate. Cu toate acestea, incidenta daunelor este caracterizata de sezonalitate. Astfel, cele mai multe probleme sunt inregistrate in lunile de vara, frecventa maxima in perioada 2013-2014 fiind atinsa, de exemplu, in luna august 2014, atunci cand numarul clientilor care au avut astfel de probleme a fost de patru ori mai mare decat media lunara.

In cazul copiilor si tinerilor (persoane cu varste sub 20 de ani), principalele probleme intampinate sunt infectiile si imbolnavirile (de exemplu, infectii ale cailor respiratorii, otite, conjunctivite, gastroenterite). Infectiile reprezinta, de altfel, principala problema cu care se confrunta in calatorii majoritatea clientilor Allianz-Tiriac Asigurari ce detin o astfel de polita de asigurare.

Citeste si:

Compania de asigurari Allianz-Tiriac Asigurari a lansat o aplicatie prin intermediul careia clientii pot achizitiona polite medicale pentru calatoriile in strainatate, aceasta fiind disponibila gratuit in Google Play si App Store. Clientii Allianz-Tiriac Asigurari pot achizitiona prin intermediul aplicatiei oricare dintre cele doua tipuri de polite de asigurare de calatorie oferite de companie, Voiaj (perioada determinata) si Multitravel (valabilitate 12 luni), si sa plateasca online, prin PayPal, primind apoi confirmarea asigurarii online.

"Clientii care instaleaza aplicatia Allianz-Tiriac pot incheia polita de asigurare si in drum spre aeroport, inainte de a pleca in calatorie, daca pana atunci au uitat sa faca acest lucru. Lansarea acestei aplicatii pentru telefoanele mobile se inscrie in strategia companiei de a deveni cat mai accesibila pentru clienti. Sistemul de ofertare este de tip Fast Quote, ceea ce inseamna ca prin introducerea catorva informatii in sistem, utilizatorii pot vedea costul asigurarii, pot alege acoperirile si au posibilitatea de a duce procesul pana la capat, prin incheierea si plata rapida, digitala a politei de asigurare, la orice ora, oriunde s-ar afla", a declarat Remi Vrignaud, director general Allianz-Tiriac Asigurari.

Clientii mai pot accesa prin intermediul aplicatiei si numerele de urgenta pe care le pot apela apoi direct din aplicatie, de pe telefonul mobil, in cazul in care detin alte polite de asigurare emise de Allianz-Tiriac (locuinta, auto-Casco, RCA), sau pot apela call center-ul companiei.

Sursa foto: Turisti / Shutterstock