"Si castigatorii in aceasta era a digitalului sunt cei care stiu sa le combine pe cele doua foarte bine. Realizarea nevoii, necesitatii de protectie se face fata in fata cu specialistul. Sigur, in era digitala, fata in fata poate sa insemne si pe Skype si pe chat, dar printr-un contact cu o persoana umana. Insa, comparatia pe care cu siguranta vei dori sa o faci in era digitala cu alte produse, informarea pe care iti vei dori sa o culegi despre cel care iti ofera produsul, toate acestea lei vei face online si ca urmare, castigatorii vor fi cei care vor stii sa fie prezenti cu informatia acolo unde si-o doreste clientul potential", afirma Emilia Bunea.

Ea a adaugat ca, de exemplu, pentru produsul Wise, Metropolitan Life dispune de o platforma digitalizata astfel incat clientul existent o poate accesa in orice moment, pentru a verifica valoarea contului sau evolutia fondurilor. "Are si o functie de tip „Stop Loss” astfel incat clientii sa fie anuntati automat pe e-mail in momentul care valoarea contului scade sub un nivel pe care ei insisi il seteaza. Cererea este inca la inceput, iar clientii nostri inca invata sa foloseasca aceasta platforma. Cred ca insa ca acest segment care foloseste platforma va creste foarte mult".