In perioada iulie-septembrie, valoarea profitului operational a fost de peste 14 milioane lei, se arata intr-un comunicat al companiei. Segmentul asigurarilor generale a consemnat o crestere de 6,4% in primele noua luni, cu venituri de 694 milioane lei, pe fondul afacerilor non-auto, care au avansat cu 12,4%, la 212 milioane lei, potrivit Mediafax.

"In valoare absoluta, aproape jumatate din cresterea inregistrata de segmentul non-auto, respectiv 11 milioane de lei, vine din subscrierile de polite de asigurari de bunuri si proprietati. Clasele de asigurari de persoane (accidente, sanatate, calatorii in strainatate) au avut, la randul lor, o contributie importanta la evolutia segmentului asigurarilor generale non-motor, inregistrand o crestere de 25%", se precizeaza in comunicat.

Segmentul auto (Casco si RCA cumulat) a inregistrat subscrieri in crestere cu circa 4%, la 482 milioane lei. "Ne straduim in continuare sa gasim solutii care sa ne imbunatateasca rezultatul tehnic pe RCA, care ramane clasa pe care cheltuim mai mult decat incasam. In aceste prime 9 luni, nu am facut modificari brutale ale tarifului RCA. Am intervenit doar punctual, pentru a ne optimiza mixul de portofoliu; sunt segmente de clienti pe care tarifele actuale sunt mai mici decat in ianuarie. In paralel, am intervenit in zona costurilor, reusind sa reducem rata cheltuielilor cu circa 1 punct procentual", a declarat Remi Vrignaud, directorul general al Allianz-Tirac Asigurari.

Citeste si:

Subscrierile pe segmentul asigurarilor de viata au sporit cu 4,8 milioane lei si au ajuns la 81,8 milioane lei. Structura portofoliului este echilibrata, asigurarile cu componenta investitionala avand o pondere de circa 47%.

Evolutia din primele noua luni la nivelul portofoliului indica o orientare a clientilor intr-o mai mare masura catre asigurarile traditionale, care au inregistrat un avans mai mare comparativ cu produsele de asigurare de viata cu componenta investitionala.

"Ne imbunatatim continuu oferta, atat in sensul flexibilizarii solutiilor de protectie, astfel incat acestea sa tina cont de nevoile specifice ale diferitelor segmente de clienti, cat si prin extinderea acoperirilor. (...) Spre aceste directii de orientare catre clienti ne vom concentra o buna parte dintre resursele de care dispunem, pentru ca avem convingerea ca ele vor consolida relatia noastra cu toti cei cu care interactionam", a concluzionat Vrignaud.

Sursa foto: Shutterstock