"Deservirea nevoilor clientilor nostri incepe intotdeauna cu o buna cunostere a nevoilor lor. Cu cat le vom cunoaste mai bine, cu atat putem analiza mai bine potentiale alternative de satisfacere a acestora. Solutiile oferite sunt de fiecare data in linie cu capacitatea actuala de plata a clientilor, capacitate evaluata de catre institutia noastra pe baza documentelor puse la dispozitie de catre clienti", au declarat intr-un comunicat oficialii Credit Europe Group, conform Mediafax.

Banca a infiintat o linie telefonica pentru clientii cu credite in franci elvetieni care au nevoie si sunt interesati de solutii persoanlizate, linie prin care care pot incepe discutii si analiza alternative potentiale de rezolvare a problemelor.

"Analizam situatia fiecarui client in parte si identificam, in masura posibilitatilor, solutii personalizate cat mai bune, pentru fiecare caz in parte", se arata in comunicat.

Citeste si:

Institutia de credit noteaza ca, pe fondul efectelor adverse generate de evolutia cursului de schimb CHF-RON, a aplicat deja diverse masuri, printre care reducerea nivelului dobanzii si perioada de gratie la plata principalului.

"Institutia noastra este pe deplin angajata ca, impreuna cu clientii nostri, sa gaseasca solutii adecvate pentru fiecare situatie individuala in parte, in asa fel incat, dificultatile financiare ale acestora sa fie usurate si sa poata beneficia in continuare de proprietatile lor", precizeaza reprezentantii bancii.

Sursa foto: lassedesignen/shutterstock