“Bancile sunt intr-un fel fortate sa inoveze. Nu cred ca o banca trebuie sa mai fie doar o simpla institutie, cu program 09:00 – 17:00. Bancile trebuie sa devina un fel de ‘Vodafone’ care sa poata incheia un contract de la distanta. Interactiunea video este un nou trend pe care bancile comerciale se vor concentra: clientul vrea sa puna intrebari bancherilor, insa fara a mai merge fizic la o banca”, a declarat Antim Iordache in cadrul conferintei Banking 2.0, organizata de wall-street.ro in parteneriat cu EY Romania, Banca Transilvania si BCR.

Banca poloneza a lansat recent un program prin intermediul caruia clientii pot contracta carduri de credit fara a avea niciun contact fizic cu banca.

“Un studiu realizat de EY la inceputul acestui an arata ca experienta utilizatorilor de produse ‘fintec’ (n.red de tehnologie financiara) este foarte mult legata de usurinta cu care acestia isi pot deschide un cont bancar – de exemplu”, a mai adaugat Aurelia Costache, Financial Services Industry Advisory Leader in cadrul EY Romania.

Foto: Ovidiu Udrescu