Banca precizeaza intr-un comunicat de presa ca echipa dedicata acestui hub va fi formata dintr-un mix de specialisti din banking, IT, dar si alte domenii si parteneri strategici romani si internationali.

"BT omnichannel are la baza integrarea avantajelor unei sucursale traditionale si a uneia digitale, Internet Banking si Mobile Banking, precum si social media. Pentru Banca Transilvania, digital banking inseamna un pas inainte pentru personalizarea ofertelor, eficienta sporita, cunoasterea detaliata a clientilor si atragerea persoanelor nebancarizate. Digital banking aduce clientilor mobilitate, rapiditate, economie de timp, gestionarea personala a finantelor, precum si costuri mai mici", se arata in comunicatul bancii cu sediul in Cluj.

Hub-ul BT Digital Banking se afla in cadrul Liberty Technology Park din Cluj-Napoca, un parc tehnologic din Romania in care activeaza companiil din domeniile IT, comunicatii, cercetare si dezvoltare.

Citeste si:

Banca Transilvania a avut un profit net de 228,5 milioane lei in primul trimestru din 2016, mai mare cu 50,8% fata de perioada similara din 2015, fiind una dintre cele mai profitabile banci din sistemul bancar. Dupa preluarea Volksbank, BT ataca serios pozitia a doua in topul bancilor, dupa active. Activele Bancii Transilvania se cifrau la final de T1 la 46,1 miliarde lei, din care creditele nete reprezinta 25,5 miliarde lei, in crestere cu 1,5% fata de soldul creditelor nete la sfarsit de 2015.

Banca Transilvania avea un portofoliu de 2,6 milioane carduri in T1 2016, care au generat tranzactii cu aproape 25% mai mari fata de perioada similara a anului precedent. Cota de piata a bancii privind volumul tranzactiilor cu carduri este de 19%. BT are 286.000 de carduri de credit.

Sursa foto: Agerpres