"Banca Transilvania are o noua identitate de brand, care exprima ideea de Romania, modernitate, respect si energie, valori cu care BT se identifica. Este al doilea rebranding din istoria bancii, dupa cel din 2003: sigla a fost redesenata, iar paleta cromatica - galben, rosu si albastru – reprezinta noul limbaj vizual al Bancii Transilvania", se arata in comunicatul bancii.

BT a pastrat in cadrul identitatii de brand elementele care i-au adus si pana acum vizibilitate si sunt usor de recunoscut: scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zanul. Banca Transilvania ramane, ca pozitionare, Banca Oamenilor Intreprinzatori, sustinand faptul ca 1 din 3 antreprenori care incep o afacere aleg BT.

Citeste si:

"Banca Transilvania se afla acum intr-o noua etapa de dezvoltare si de maturizare, iar noul concept de brand reflecta foarte bine ceea ce suntem: banca romaneasca si campion local, care sustine cu respect, pasiune si idei noi spiritul antreprenorial romanesc si vise care se transforma in realizari", a declarat Horia Ciorcila, presedintele Consiliului de Administratie al Bancii Transilvania.

Proiectul de rebranding a fost realizat impreuna cu Brandient, companie romaneasca dedicata consultantei in strategie si design de brand, si a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identitatii vizuale, trasarea strategiei de brand si de comunicare, respectiv implementarea, etapa care este in derulare atat la nivelul bancii, cat si al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.

Povestea brandului Banca Transilvania a inceput acum 22 de ani, in Cluj-Napoca, cu o echipa formata din 13 persoane. In prezent, banca are peste 7.300 de angajati si peste 2,2 milioane de clienti. Media de varsta a angajatilor este de 34 de ani, iar pentru aproximativ 1.600 dintre acestia BT este primul loc de munca.