OTP Bank Romania a anuntat ca a depasit 20,000 de carduri emise catre clienti, dupa opt luni de la lansarea primului card pe piata romaneasca.

Subsidiara romaneasca a bancii ungare OTP a lansat de la inceputul anului 2006 sapte tipuri de carduri bancare, de debit si credit, pentru persoane fizice si juridice.

"Cardurile de debit MasterCard "Flat" emise de OTP Bank Romania constituie o premiera pe piata, fiind primele carduri neembosate emise direct sub sigla MasterCard de catre o banca romaneasca", se arata in comunicat.

OTP emite sub sigla MasterCard si cardurile embosate "Standard", care, ca si cele "Flat", sunt oferite clientilor odata cu deschiderea contului curent in lei sau euro. Alt card sub aceeasi sigla este cardul de credit MasterCard "All Inclusive", cu limita de credit de pana la 5.000 euro (echivalent in lei), potrivit reprezentantilor bancii.

OTP Bank emite si carduri sub sigla VISA, cum sunt VISA Business "Silver" si VISA Business "Electron", pentru firme, care permit utilizatorilor efectuarea de plati electronice si retrageri de numerar, direct din contul firmei, astfel incat companiile sunt scutite "de operatiunile aferente acordarii de avansuri in numerar catre angajati". Banca emite si carduri special concepute pentru adolescenti, VISA Junior Plus, si pentru tineri cu varsta intrte 18 si 25 de ani, VISA Junior Max, mentioneaza reprezentantii bancii.

"OTP Bank Romania isi va largi in curand portofoliul sau de carduri, prin introducerea unor produse noi, cum ar fi: cardurile de credit VISA Classic si VISA Gold, precum si carduri tip "co-brand" si "affinity" emise sub sigla MasterCard, in colaborare cu companii partenere de notorietate din Romania", se mai arata in documentul citat.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri