Fata de primele sase luni ale acestui an, cresterea activelor Volksbank Romania (VBR) a fost de 45%, de la 704,95 milioane euro la 1,022 miliarde euro. "In decembrie 2005, inainte sa lansam unitatile in franciza, Volksbank Romania avea 26 unitati in tara, iar in prezent, reteaua bancii este compusa din 68 unitati proprii si 40 de francize. Extinderea retelei bancii a avut ca efect cresterea numarului de clienti, a volumului creditelor acordate si a depozitelor clientilor", a explicat purtatorul de cuvant al bancii, Alina Ferseta.

Ea a mai spus ca volumul creditelor a crescut, la sfarsitul lunii trecute, cu 28% pana la 622 milioane euro fata de 485,49 milioane euro, cat erau la jumatatea acestui an. Volumul depozitelor inregistrate a crescut cu peste 50% , pana la 230 milioane euro, fata de 152,68 milioane euro, cat erau la finalul lunii iunie.

"Anul acesta VBR a cunoscut cea mai puternica dezvoltare a activitatii sale determinata in principal de doua elemente strategice: o politica transparenta de produse orientata catre client si o dezvoltare agresiva a canalelor de distributie, in special a retelei sale bancare", se arata in comunicatul bancii.
Pana la sfarsitul anului, banca vrea sa creasca numarul unitatilor proprii pana la circa 80, iar al francizelor pana la 50. "Politica de extindere in teritoriu va continua si in 2007, cand Volksbank Romania si-a planificat cel putin 50 de noi unitati proprii si 50 de partneriate in franciza", se mai arata in comunicat.

Profit net de 4,1 milioane euro la sfarsitul lunii iunie

Citeste si:

La nivelul unitatilor in franciza ale Volksbank Romania nu se fac operatiuni bancare clasice, ci sunt promovate doar produsele de creditare, a mai explicat purtatorul de cuvant al bancii. Ea a mai spus ca cele mai bune rezultate la nivelul acestor unitati au fost inregistrate de francizele din Bucuresti si Craiova, dar a mentionat ca, deocamdata, veniturile aduse de unitatile in franciza sunt inferioare fata de cele aduse de unitatile proprii bancii.

Numarul clientilor Volksbank Romania a ajuns la 100.000 la sfarsitul lunii septembrie, in crestere de la 93.331 clienti cati erau la jumatatea acestui an.
Dupa sase ani de activitate pe piata romaneasca, banca are un capital social de 229,1 milioane lei, dupa majorarea acestuia in luna septembrie de la 169,7 milioane lei.

Reprezentantii bancii mai mentioneaza ca, astfel, in contextul economic imbunatatit al unui sistem bancar mai puternic, cu un actionariat solid si experimentat, Volksbank Romania dispune de toate elementele pentru a face fata provocarilor determinate de adoptarea de noi standarde odata cu aderarea Romaniei la Uniunea Europeana in ianuarie 2007.