"Pe segmentul retail, sub brandul CardAvantaj, cardurile de credit au continuat sa fie principalul motor de crestere. Numarul acestora a crescut cu 50%, iar cifra totala de afaceri in aceasta zona a crescut cu 15% comparativ cu 2015", a declarat Yakup Cil, CEO al Credit Europe Bank Romania.

In privinta cardurilor, tinta pentru 2017 vizeaza o crestere a vanzarilor cu 20% si o cifra de afaceri cu peste 15% mai mare fata de anul trecut. Credit Europe Bank se bazeaza in atingerea tintei si pe un produs lansat anul trecut, “Ferrari Card”.

In 2016, depozitele totale ale clientilor au crescut cu 18%, apropiindu-se de nivelul de 700 milioane de euro si asigurand.

“Privind in perspectiva, suntem increzatori in capacitatea noastra de a ne continua cresterea profitabila atat in 2017, cat si dincolo de acest an. Principalele noastre preocupari vor fi si in 2017 cresterea segmentului de carduri, precum si activitatile de creditare a firmelor mari si a IMM-urilor”, a completat Yakup Cil.