Evenimentul a urmarit recunoasterea implicarii sociale a companiilor din Romania si a fost organizat de Camera de Comert Americana in Romania, Asociatia pentru Relatii Comunitare, Vodafone, Lafarge Romania si JTI, sub patronajul Administratiei Prezidentiale a Romaniei.

“Este o onoare pentru Banca Transilvania sa fie premiata pentru implicarea sociala. Prin acest proiect, dedicat comunitatilor din patru orase din Transilvania, nu am facut decat sa dam inapoi cetatenilor o parte din ceea ce primim zi de zi”, a spus directorul general al bancii, Robert C. Rekkers.Banca Transilvania a fost inscrisa in competitia “Oameni pentru Oameni”, la categoria “Proiecte comunitare ale companiilor”, cu programul “Tu alegi, Banca Transilvania se implica”. Acesta a demarat in martie in Alba Iulia, Bistrita, Deva si Sibiu.

Cu sprijinul autoritatilor locale din aceste orase au fost alese cate trei proiecte de interes general, care aveau nevoie de suport financiar, iar pentru realizarea proiectelor, Banca Transilvania aloca o suma totala de 280.000 euro. Cetatenii au fost invitati sa voteze proiectul dorit, in unitatile Bancii Transilvania din cele patru localitati. In total, peste 68.000 de cetateni au hotarat, in orasele lor, spre ce anume sa se indrepte banii oferiti de banca, informeaza un comunicat al bancii. Prin urmare, cetatenii au ales ca in Sibiu sa fie amenajat parcul “Astra”, in Bistrita sa fie renovat Liceul de Arta “Corneliu Baba”, in Alba Iulia, sa fie reamenajat centrul orasului, parcurile – “I.L.Caragiale” si “Lucian Blaga”, iar in Deva s-a optat pentru construirea pistei de atletism din cadrul stadionului “Cetate”, se mai arata in comunicat.

Programele comunitare premiate la Gala „Oameni pentru Oameni” 2006 au fost evaluate in functie de folosirea bugetului in proiecte cu rezultate cuantificabile, implicarea constanta a companiei in comunitate pe directii strategice, respectarea bunelor practici si a principiilor etice.

Juriul a fost format din reprezentati ai Lafarge Romania, Fundatia Vodafone, Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile, Citigroup Romania si NewsIn.
"Banca Transilvania a stiut dintotdeauna ca succesul sau se datoreaza, in cea mai mare masura, increderii pe care clientii o au in brandul sau. Ca parte a comunitatii in care isi desfasoara activitatea, banca se va dedica, si de acum inainte, oamenilor, pentru a-si aduce o contributie semnificativa la dezvoltarea societatii. De asemenea, Banca Transilvania va sprijini, asa cum a facut-o si pana acum, initiativele si spiritul antreprenorial, atribute ale construirii unei comunitati de afaceri din ce in ce mai puternice si mai constiente de valoarea sa", sustin reprezentantii bancii.

Banca Transilvania si-a extins reteaua la 320 de unitati in cei 12 ani de activitate, iar numarul angajatilor sai a crescut la 4.500. Banca detine o cota de piata de peste 4,3% dupa active si este cotata la Bursa de Valori Bucuresti (BVB) din 1997. Datorita rezultatelor obtinute anul trecut, Banca Transilvania a primit mai multe premii din partea unor publicatii financiare, printre care si premiul “Banca Anului 2005”.