Recent, BCR a lansat 2 carduri de tip prepaid: unul reincarcabil, promovat si in cadrul parteneriatui cu UBER, si un card prepaid cadou, care poate fi incarcat o singura data, la emitere.

Rata de bancarizare in Romania este de circa 60%, ceea ce poate fi un atuu pentru adoptia cardurilor prepaid, dar in general acest produs se adreseaza persoanelor care vor sa puna la dispozitia membrilor familiei sau apropiatilor o anumita suma de bani, cum ar fi parintii copiilor, bunicilor, dar si colegilor care vor sa faca cadouri.

Pe de alta parte, BRD a lansat in decembrie 2013 primul astfel de produs din piata locala, dar adoptia nu a fost una spectaculoasa.

Citeste si:

"Cardurile pot fi utilizate si cu prilejul evenimenelor aniversare – zi de nastere, de nume - sau sezoniere – Craciun, Valentine’s Day. De asemenea, cardurile reprezinta un mijloc de plata extrem de facil si comod pentru cumparaturile digitale, oferind un control financiar persoanelor care ezita sa foloseasca cardurile nominale", a explicat Dana Musat, director executiv Carduri in cadrul BCR.

Potrivit oficialului BCR, banca se va orienta tot mai mult catre comunicarea digitala, iar parteneriatul cu Uber este perceptu atat ca un canal, cat si ca o oportunitate. Uber, pe de alta parte, nu exclude parteneriate cu alte banci sau emiterea unui card propriu, asa cum s-a intamplat in Mexic, in urma unui parteneriat cu MasterCard si Bankaool, conform declaratiilor facute de Nicoleta Schroeder, CEO UBER Romania, intr-un interviu exclusiv acordat wall-street.ro.

Plata cash in UBER? In ce conditii vei putea plati numerar

Plata cash in UBER? In ce conditii vei putea plati numerar

Costurile cardului prepaid de la BCR sunt de 20 de lei pentru emitere, 9 lei pe an pentru administrare si 5 lei pentru fiecare incarcare cu fonduri.