Conducerea Bancii Comerciale Carpatica SA propune actionarilor majorarea capitalului cu 23 milioane lei prin capitalizarea a 58% din profitul net pe 2006 (11,15 milioane lei) si din utilizarea primelor de emisiune rezultate dupa majorarea de capital din luna ianuarie.

Actionarii bancii care detin titluri la data de 2 aprilie 2007, vor discuta, in cadrul adunarii generale programate pentru 21 aprilie propunerea conducerii de majorare a capitalului cu 23,08 milioane lei pana la 139 milioane lei. La sfarsitul lunii ianuarie, Banca a anuntat incheierea subscrierilor pentru majorarea de capital, actionarii achizitionand 99,46% din cele 240 milioane de actiuni oferite. Ca urmare a exercitarii dreptului de preferinta, primele de emisiune integral incasate de banca au fost de 11,93 milioane lei.

Banca Comerciala Carpatica, listata la Bursa de Valori Bucuresti a afisat un profit net pentru 2006 de 19,08 milioane lei (5,64 milioane euro), in crestere cu 7,65% fata de 2005, pe fondul avansului activelor. In 2006, capitalul social al bancii a fost majorat cu 12,75% pana la 116,03 milioane lei.

Banca Comerciala Carpatica are o retea de 208 unitati, aproape 200 de bancomate si 18 automate de schimb valutar. Banca a afisat un profit net de 16,07 milioane lei (4,55 milioane euro) dupa primele noua luni ale anului. BCC avea, la finele anului trecut, active de 1,63 miliarde lei (483,7 milioane euro), echivaland cu o cota din piata bancara romaneasca de 0,95%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri