Pana la finalul lunii martie Banca Comerciala Romana (BCR) a descoperit 2.321 de clienti care au prezentat documente false si avea 269.000 de clienti cu restante la rambursarea creditelor, dar majoritatea sunt intarzieri de plata din cauze obiective, a spus, citat de NewsIn, Ilie Mihai vicepresedinte al BCR.

Raportarile false erau de tipul adeverintelor de salariu incorecte, a explicat Ilie Mihai. Numarul clientilor cu restante la rambursarea creditelor are, insa, o pondere redusa in totalul clientilor bancii. in cursul lunii martie, BCR a solicitat Biroului de Credit peste 85.144 de raportari. La sfarsitul lunii martie, BCR avea 3,31 milioane conturi ale clientilor fara a include si conturile de card.

"Ar fi o greseala din partea bancilor sa nu mai continue relatia cu un client care are o restanta la rambursare deoarece multi dintre acestia sunt onesti si nu au rambursat o rata doar din lipsa de timp sau din alte cauze obiective", a declarat Ilie Mihai.

Citeste si:

BCR, membra a grupului Erste Bank, este cea mai importanta institutie bancara din Romania, care gestioneaza active de peste 14 miliarde euro. BCR este o banca universala si are, in prezent, 495 sucursale si agentii, emite 23 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalate peste 1.300 bancomate (ATM) si 11.000 aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS).