Banca Transilvania (BT) lanseaza serviciul de Call Center, cu o platforma comuna de preluare a apelurilor si a e-mailurilor primite de la clienti, pentru a facilita accesul la informatiile despre produsele bancii, iar asistenta oferita clientilor sa fie mai eficienta
Serviciul de Call Center al Bancii Transilvania ofera clientilor, printre altele, informatii despre dobanzi si comisioane, precum si despre soldul conturilor deschise la BT", se mentioneaza in comunicatul de presa.

"Serviciul Call Center si noua solutie implementata ne permit sa actionam eficient ori de cate ori este nevoie, pentru a asigura accesul rapid al clientilor la serviciile bancii, fara a fi nevoie ca acestia sa se deplaseze la una dintre unitatile noastre. Iar obiectivele imediate sunt clare: reducerea perioadei de asteptare pentru clienti, la sub 30 de secunde, 80% din solicitari fiind rezolvate la primul apel", a declarat directorul segmentului de Retail Banking al Bancii Transilvania, Gabriela Nistor.

Call Center-ul Bancii Transilvania mai ofera suport specializat pentru utilizarea cardurilor si pentru verificarea tranzactiilor, inclusiv a celor efectuate prin internet, precum si asistenta in ce priveste citirea extrasului, se mai arata in comunicatul de presa. Totodata, serviciul reprezinta un suport si pentru utilizarea serviciului de Internet Banking BT 24, prin care se acorda consultanta telefonica pentru instalarea si utilizarea aplicatiei, dar si pentru verificarea operatiunilor. Prin intermediul acestuia se pot achizitiona credite pentru populatie sau produse pentru firmele mici si mijlocii, precum si preluarea, respectiv solutionarea sesizarilor semnalate de la clienti.

Pe langa acest serviciu, raman disponibile si numerele de telefon existente pentru diferite grupuri de suport precum carduri, comercianti care accepta carduri, Internet Banking, Home Banking si IMM-uri, insa apelurile pe aceste numere sunt preluate tot de echipa Call Center, se mentioneaza in comunicatul de presa.

Banca Transilvania a obtinut un profit brut de 36,4 milioane lei in primul trimestru din 2007, in crestere cu aproape 19% fata de aceeasi perioada a anului trecut, datorita extinderii volumului de creditare.

Banca Transilvania a incheiat anul 2006 cu un profit net de 120,2 milioane lei, cu 21% mai mare fata de anul anterior, in conditiile in care banca s-a extins cu 126 de unitati si sucursale si a investit 93 milioane lei in 2006.









Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri