Pentru deschiderea celor doua birouri au fost luate in calcul unele criterii, precum numarul de intreprinderi nou-infiintate in aceste regiuni, cifra de afaceri pe regiuni de dezvoltare, dar si recomandarile venite din partea Bancii Transilvania. Birourile din Arad si Suceava se adauga celor doua birouri de vanzari deja existente in Bucuresti si Cluj.

Dezvoltarea companiei va fi accelerata in special de finantarea prin factoring a exporturilor romanesti. O alta sursa de dezvoltare va fi reprezentata de companiile straine productive nou-infiintate, care si-au stabilit sediile in regiunile mentionate intr-un numar mare, din motive legate de apropierea geografica, costul fortei de munca sau pretul terenului si al utilitatilor.

"Estimam ca volumul total de factoring din Romania va creste cu 50% in 2007. Numarul companiilor nou-infiintate (start-up) si al intreprinderilor mici si mijlocii (clienti traditionali pentru factoring) este in continua crestere, asa cum este si numarul companiilor care inregistreaza o cifra de afaceri din ce in ce mai dinamica. Pentru aceste companii, factoringul poate fi cea mai usoara si mai utila forma de finantare", a declarat directorul general al Companiei de Factoring, Valentin Chirca.

Compania de Factoring a realizat o cifra de afaceri de 20 de milioane de euro in primul trimestru al anului 2007. Compania are in momentul de fata 50 de clienti corporativi, din care 80% sunt intreprinderi mici si mijlocii (IMM). O pondere de 70% din portofoliu este reprezentata de industria materialelor de constructii, industria alimentara si industria bunurilor de larg consum. Rata de crestere lunara a cifrei de afaceri este de 9%, iar a numarului de facturi cu plata la termen finantate de Compania de Factoring este de 17%.