Desfasurata in perioada Septembrie -Decembrie 2007, campania va cuprinde, pe langa spotul TV difuzat pe noua posturi de televiziune, si adaptari pentru spot radio, machete de presa si outdoor.

„Campania de comunicare a produsului Aripi se adreseaza in mod direct tinerilor – visatori, curiosi si indrazneti, dar in acelasi timp responsabili si cu un simt critic si o capacitate de selectie foarte bine dezvoltate”, a declarat Ioan Vreme, Director General Generali Fond de Pensii.

Conceptul campaniei este situat pe platforma semnaturilor importante din viata unui om, semnaturi care marcheaza o reusita, un nou inceput, o evolutie: primirea diplomei de absolvire, semnarea certificatului de casatorie, achizitia primului apartament. Spotul atrage atentia asupra faptului ca semnatura pentru pensia privata este la fel de importanta pentru siguranta viitorului lor – cei care nu vor semna la un fond de pensii pana la sfarsitul lunii decembrie vor fi distribuiti aleatoriu unuia dintre administratorii autorizati, pierzand astfel oportunitatea de a lua o decizie clara si personala asupra viitorului lor financiar. In plus, conceptul explica singurul gest pe care trebuie sa-l faci pentru a adera la un fond de pensii, sa semnezi, dar sa semnezi alaturi de un partener de incredere.

Citeste si:

Productia spotului a fost coordonata de Daniela Casapu - Generali Head of Marketing and Communication. Echipa Prospero a lucrat in colaborare cu regizorul Frederic Poitier, iar filmarile au fost realizate in Bucuresti, in patru locatii diferite, timp de doua zile.

“Campania de promovare a Fondului de Pensii Administrat Privat ARIPI se desfasoara in aceeasi linie cu toate celelalte campanii de comunicare realizate pentru brandul Generali, atat in Romania, cat si in Europa Centrala si de Est. “Leul inaripat”, care trimite la valorile de siguranta si orientare catre client ale companiei noastre, ne-a adus anul trecut un binemeritat premiu, Euro Effie 2006, unul dintre cele mai importante premii europene din industria publicitatii. In plus, conform studiilor realizate la jumatatea acestui an, sloganul Generali este cel mai cunoscut dintre toate cele ale competitorilor locali, iar leul inaripat este, de asemenea, foarte bine cunoscut ca si emblema a companiei. In consecinta, pozitionarea campaniei Generali Fond de Pensii tot sub umbrela “Sub aripile leului” este naturala si fireasca.”

Generali Fond de Pensii isi propune sa atraga pana in 16 ianuarie 2008 la Fondul de Pensii Administrat Privat – ARIPI aproximativ 12% din totalul participantilor la Pilonul II de pensii, adica peste 300.000 de angajati cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 de ani.