Produsul este destinat IMM-urilor cu o cifra de afaceri mai mica de un milion de euro, iar scutirea de la plata comisioanelor de analiza, de evaluare a garantiilor si de acordare poate aduce companiei economii de pana la 3.000 lei, mai precizeaza reprezentantii bancii.

Creditele promotionale pot fi folosite pentru acoperirea nevoilor de capital de lucru, investitii, precum si a nevoilor nenominalizate. "Perioada de gratie de trei luni va ajuta IMM-urile sa depaseasca mai usor necesitatile financiare specifice lunilor de iarna. Astfel, clientii nostri vor putea sa-si faca stocuri destinate vanzarilor de sarbatori, sa efectueze platile de sfarsit de an sau sa acorde reduceri clientilor", a precizat directorul departamentului pentru IMM-uri de la Raiffeisen Bank, Alexandru Ciobanu.

Firmele care acceseaza un credit pe termen mediu sau lung cu rate pana la sfarsitul anului ramburseaza prima rata din imprumut peste trei luni, adica abia in primavara anului 2008, cand majoritatea companiilor isi reiau ciclul de productie si capacitatea de rambursare creste, se mai arata in comunicatul bancii. Potrivit acestuia, companiile au la randul lor posibilitatea de a acorda perioade de gratie sau credite pentru furnizori.

Raiffeisen Bank are peste doua milioane de clienti de retail, dintre care peste 130.000 clienti sunt IMM-uri si peste 5.000 de clienti sunt corporatii mari si medii.